استفاده از دوربین دوگانه در گوشی هواوی P9

شواهد موجود نشان می دهد که کمپانی هواوی در حال کار بر روی پرچم دار جدید خود یا همان گوشی هوشمند هواوی پی ۹ ( Huawei P9 ) می باشد.طبق اطلاعات پیشین ، هواوی احتمالا از یک سنسور اثر انگشت پیشرفته در این گوشی استفاده کرده و از چیپست قدرتمند Kirin 950 ساخت خود هواوی برای تامین توان پردازشی آن بهره برده است.

امروز تصویری منتشر شده که علاوه بر تایید دو رنگ سفید و طلایی برای این گوشی ، نشان می دهد که هواوی از یک دوربین دوگانه برای این محصول استفاده کرده است.

Huawei-P9

همچنین سنسور فوکوس خودکار لیزری مشاهده می شود که منجر به فوکوس سریعتر و تصاویر با کیفیت تر خواهد شد. انتظار می رود که یک سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با مشخصه OIS در این دستگاه تعبیه شود.

طبق شایعات قبلی پرچمدار اینده هواوی درون نمایشگر ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰x1920 با تراکم پیکسل ۴۲۴ppi، تراشه هشت هسته ای Kirin 950 SoC با چهار هسته Cortex-A72 و چهار هسته Cortex-A57، تراشه گرافیکی Mali-T880 GPU و چهار گیگابایت رم بسته بندی خواهد شد.

البته برخی تست های بنچمارک وجود تراشه Exynos 7420 سامسونگ را نشان می دهد. Huawei P9 تا پایان امسال معرفی و برای فصل تعطیلات عرضه خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*