پیش فروش لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL در یک فروشگاه آنلاین روسی !

کمپانی مایکروسافت میزبان یک کنفرانس اختصاصی در تاریخ ۱۴ مهر ماه می باشد.محتمل ترین محصولاتی که قرار است در این رویداد توسط مایکروسافت رونمایی شوند دو گوشی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL و تبلت سرفیس پرو ۴ می باشد.تا امروز اخبار و اطلاعات بسیاری از لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال منتشر شده اما جالب است بدانید با اینکه هنوز این دو گوشی معرفی نشده اند ، یک فروشگاه آنلاین روسی اقدام به پیش فروش آنها کرده است !

lumia-950-lumia-950xl-1

صفحه پیش فروش برای ما که مدت هاست مشخصات لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL را می دانیم هیچ سورپرایزی ندارد. اما این اولین باری است که قیمت این دو موبایل را می بینیم. در این سایت، لومیا ۹۵۰XL، فبلت مایکروسافت ۶۲,۹۹۰ روبل روسیه که حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می شود قیمت گذاری شده است. برادر کوچک تر، لومیا ۹۵۰ با قیمت ۵۶,۹۹۰ روبل که حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می شود پیش فروش می شود. البته همه سایت هایی که یک محصول را قبل از معرفی رسمی برای پیش فروش می گذارند یک ویژگی مشترک دارند، قیمتی بسیار بالاتر از قیمت دستگاه هنگام معرفی. بنابراین از این قیمت ها چندان متعجب نشوید.

طبق اطلاعاتی که در این سایت روسی منتشر شده است. این دو موبایل ۶ روز بعد از معرفی یعنی ۲۰ مهر به دست خریداران خواهد رسید. در شرایط کنونی که اطلاعات رسمی از تاریخ عرضه پرچمداران منتشر نشده است تاریخ ۲۰ مهر کمی عجیب به نظر می رسد. وینفون آماده انتشار آخرین اخبار مربوط به جدید ترین دستگاه های ویندوز ۱۰ است. در روز ۱۴ مهر با همراه باشید.

منبع :WINBETA

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*