شارپ و رونمایی از ۳ گوشی جدید با مشخصات قدرتمند

کمپانی ژاپنی شارپ از ۳ گوشی هومشند جدید خود برای عرضه از طریق اپراتور NTT DoCoMo رونمایی کرد.این گوشی ها که AQUOS Zeta، AQUOS Compact و Disney DM-01H نام گذاری شده اند از مشخصات فنی بالایی برخوردار بوده و حاشیه صفحه نمایش در آنها به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با محصولات جدید شارپ بیشتر آشنا شویم.

Sharp Aquos Zeta

Sharp-Aquos-Zeta-2

اولین گوشی جدید شارپ ، Aquos Zeta SH-01H نام دارد.این اسمارت فون به یک صفحه‌ نمایش ۵.۳ اینچی از نوع IGZO با رزولوشن FHD و چگالی تصویر ۴۱۶ پیکسل در هر اینچ مجهز شده که از فناوری S-PureLED بهره می برد.شارپ در توضیح این فناوری به نمایش تصاویری روشن‌تر در صفحه نمایش گوشی اشاره کرده است.

در بخش مشخصات سخت افزاری ، گوشی Sharp Aquos Zeta به یک چیپ‌ست شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۸ با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز تجهیز شده که پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۱۸ و ۳ گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی خواهند کرد.حافظه داخلی این گوشی را نیز یک فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی تشکیل داده که از طریق درگاه MicroSD قابل افزایش است.انرژی مورد نیاز این دستگاه را هم یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.9 مجهز به لرزش گیر اپتیکال که قادر به ضبط‌ تصاویر به‌صورت آهسته با وضوح HD و نرخ ۱۲۰ فریم‌ بر ثانیه بوده و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز به لنز Wide-Angle هم تجهیزات تصویربرداری گوشی Sharp Aquos Zeta SH-01H را شکل می دهد.

کمپانی شارپ در این گوشی از سیستم عامل اندروید ۵.۱ استفاده کرده و پشتیبانی از نسل سوم و چهارم شبکه مخابراتی و Wi-Fi a/b/g/n/ac برای آن در نظر گفته شده است.

این گوشی جدید ابعادی برابر با ۱۳۹ × ۴۷ × ۷.۹ میلی‌متر داشته و وزن آن هم ۱۵۱ گرم می باشد.در تکمیل مشخصات فنی این گوشی باید بدانید که ، شارپ Aquos Zeta را به سنسور اسکنر اثر انگشت مجهز کرده و استاندارد IP55/58 برای مقاومت در برابر آب و گرد‌ و‌ غبار هم برای آن دریافت شده است.

گوشی هوشمند Aquos Zeta SH-01H در چهار رنگ آبی، سیاه، سفید و صورتی از ماه نوامبر (آبان) راهی بازارفروش خواهد شد.

Sharp AQUOS Compact

Sharp-Aquos-Compact

AQUOS Compact نام‌ نسخه کوچک‌تر Aquos Zeta (به نوعی نسخه کامپکت) می باشد و از مشخصات فنی آن می توان به صفحه‌ نمایشی ۴.۷ اینچی با رزولوشن FHD و چگالی تصویر ۴۶۹ پیکسل در هر اینچ، چیپ‌ست شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۸ با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۱۸، حافظه رم ۳ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.9 مجهز به لرزش گیر اپتیکال، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل، پشتیبانی از نسل سوم و چهارم شبکه مخابراتی، اندروید ۵.۱ و باتری ۲۸۱۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

هر دو تلفن بالا از سیستم پرداخت موبایل FeliCa پشتیبانی می کنند، اما همانطور که گفته شد Sharp Aquos Zeta دارای سنسور اثرانگشت اضافی از نوع سوایپ در پشت دستگاه است.

AQUOS Compact قرار است در در رنگ‌های خاکستری، زرد، آبی و مشکی از ماه نوامبر (آبان) قابل خریداری باشد.

Sharp Disney Mobile

Sharp-Disney-Mobile

در آخر نوبت به سومین تلفن‌همراه معرفی‌شده توسط شارپ Disney DM-01H رسیده است که از نظر مشخصات سخت افزاری دقیقاً دارای مشخصات AQUOS Compact بوده، با این تفاوت که ظاهرا این گوشی هوشمند با طراحی و برند دیزنی بیشتر مناسب کودکان و نوجوانان می باشد؛ هم چنین بد نیست بدانید که این گوشی‌ها به سفارش کمپانی Docomo (اپراتوری ژاپنی) تولید شده است.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*