سرفیس پرو ۴ به نمایشگری بدون حاشیه مجهز شده است

همانطور که پیش از این بارها به آن اشاره کرده ایم ، مایکروسافت یک کنفرانس رونمایی بزرگ را برای ۱۴ مهر ماه ( سه شنبه همین هفته ) برنامه ریزی کرده و قرار است در این مراسم از محصولات جدیدی رونمایی کند.با اینکه بدون شک بازیگران اصلی این رویداد دو گوشی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس ال خواهند بود اما طبق شنیده ها مایکروسافت قرار است از تبلت جدید پرچم دار سرفیس پرو ۴ نیز رونمایی به عمل آورد.حالا در آستانه رونمایی از این محصول شایعه شده که سرفیس پرو ۴ از نمایشگری بدون حاشیه بهره خواهد برد.

اگر چه ممکن است که تمامی شایعات و اطلاعاتی که در خصوص این تبلت منتشر شده واقعیت داشته باشند و یا این که کاملاً ساختگی باشند اما به هر حال این شایعات هستند که لذت معرفی یک محصول را افزایش می دهند. امروز یک وب سایت خبری عرب زبان به نام W4pHub اعلام کرد با توجه به اطلاعاتی که از سوی منابع آگاه ناظر بر تولید سرفس پرو ۴ به آنان داده شده، صفحه نمایش این تبلت همچون لپ تاپ دِل XPS 13 حاشیه بسیار نازکی دارد و بخش جلویی صفحه را تماماً صفحه نمایش تشکیل داده است!

منابعی که این اطلاعات را فاش کرده اند، اعلام کرده اند بخش های بالایی و اطراف صفحه نمایش سرفس پرو ۴ تقریبا هیچ حاشیه ای ندارد و تنها در بخش پایینی صفحه حاشیه جزئی وجود دارد. با توجه به این گفته ها می توان حدس زد که دکمه خازنی ویندوز مجدداً به پایین صفحه منتقل شده و دیگر در طرفین نیست و یا این که ممکن است به طور کامل برداشته شود. شاید به این خاطر بوده است که در حالت تبلت ویندوز ۱۰، امکان ناوبری نرم افزار ها با استفاده از نوار وظیفه را دشوار تر می سازد.

یک گفته عجیب در گزارش ارائه شده موجود است که غیر قابل باور به نظر می رسد. منابع وب سایت مذکور می گویند که سرفس پرو ۴ به یک ویژگی جدید به نام “فِریم هوشمند” مجهز شده است که اندازه فیزیکی آن متناسب با حالت دسکتاپ یا تبلت ویندوز ۱۰ به طور خودکار تغییر می کند! این منابع می گویند که وقتی سرفس پرو ۴ در حالت دسکتاپ قرار دارد و یا کیبورد به آن متصل است، اندازه صفحه نمایش ۱۳ اینچ خواهد بود و حاشیه ها به حداقل می رسند اما وقتی که پرو ۴ را در حالت تبلت قرار می دهید، مقداری حاشیه به صفحه نمایش اضافه می شود و اندازه آن به ۱۲ اینچ کاهش می یابد تا شما بتوانید به راحتی آن را در دست بگیرید!

اگر صفحه نمایش سرفس پرو ۴ حاشیه نداشته باشد ممکن است که به هنگام در دست گرفتن آن و لمس ناگهانی صفحه، کاربر اذیت شود اما به کمک فناوری “فِریم هوشمند” دیگر چنین مشکلی وجود نخواهد داشت. از طرفی دیگر، این گفته ها و خلق یک چنین فناوری در حال حاضر دیوانه وار و دور از ذهن است اما در صورتی که سرفس پرو ۴ واقعا به این فناوری مجهز شده باشد، یک انقلاب در مهندسی محسوب می شود.

شما در خصوص این شایعات چه فکر می کنید؟

منبع :WINBETA

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مایکروسافته دیگه!!!
    ورپریده رو نگا…چی کار داره میکنه