خلاقیت جالب یک ژاپنی تنها با کش های پلاستیکی !

در حوزه بسته بندی افراد خلاق زیادی در سراسر دنیا توانسته‌اند که با نوآوری خاص خود کارهای جالب ، دیدنی و تاثیرگذاری را ارائه که نه تنها مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته بلکه در جایگاه کاربردی خودش نیز انقلابی – حتی کوچک – ایجاد کرده است. درست همانند طرحی ساده که می خواهیم آن را در گجت نیوز به شما مخاطب گرامی معرفی کنیم.

در این میان «می زو هی کا» ی ژاپنی که در حوزه تبلیغات و ارائه طرح های خلاقانه تبلیغاتی فعالیت دارد با خلاقیت ساده و دیدنی توانسته است که با تغییر جزئی اما هوشمندانه بر روی کش های تولیدی که افراد در فرایند کاری روزمره خود برای بسته بندی های مختلف استفاده می کنند را به برندی خاص بدل کند.

وی با ارائه این کار که توانسته است  در سال ۲۰۱۳ جایزه ویژه جشنواره KOKUYO – جشنواره ای در ژاپن که همه ساله با هدف انتخاب برترین ایده های برگزار می شود – را از آن خودش کند.چرا که در بیشتر مواقع افراد از کش پلاستیکی معمولی – کش پول – که ظاهری ساده و نامربوط دارد را برای بستن پاکت نامه، نامه اداری، بسته های هدیه و … را جدایی از کارایی خوب  آن استفاده نمی کردند که با خلاقیت ساده این جوان ژاپنی الان همان کش ها – با تغییری جزئی – به برندی محبوب و با کلاس برای استفاده افراد بدل شده است.

mizuhiki ژاپنی وقتی که استقبال افراد را برای استفاده از این کش های پلاستیکی که با یک پاپیون تزئین شده است را دید، با تولید انبوه آن در ۴ یا ۷ رنگ مختلف  علاقه مندان استفاده از این وسیله بسته بندی تبلیغاتی ارزان و جالب را سورپرایز کرد.

با هم تصاویری این کش های جالب و خلاقانه را در گجت نیوز تماشا می کنیم…

منبع: oddpad     ترجمه : گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*