لپ تاپ ال جی Gram معرفی شد : رقیب ویندوزی مک‌بوک ایر اپل

کمپانی ال جی امروز از لپ تاپ جدید خود با نام ” ال جی گرم ” ( LG Gram ) برای رقابت با مک‌بوک ایر اپل رونمایی کرد.ال جی Gram در کنار امکانات بسیار بالا و بهینه‌سازی اختصاصی با ویندوز ۱۰، در مدل‌های مختلفی همراه با پردازنده‌های نسل پنجم Core i5 و Core i7 اینتل عرضه می گردد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

سری جدید لپ تاپ های ال جی با ویندوز ۱۰ عرضه شده و در کنار قدرت بسیار بالا و طراحی مدرن، امکانات بسیار خوبی نیز در اختیار کاربران قرار دهند. امکانات ارتباطی این لپ‌تاپ‌ها نیز قابل‌توجه بوده و ال‌جی سعی کرده تا با قرار دادن بلوتوث، وای‌فای و پورت USB 3.0، دستگاه خود را به درگاه کارت حافظه‌ی MicroSD و همچنین پورت Micro-USB نیز مجهز نماید. مورد دیگر، وجود یک پورت HDMI در قسمت کناری این لپ‌تاپ است، چیزی که برای محصولاتی با چنین ضخامت کمی، غیرمعمول است.

lg-gram-lap-top

از آنجایی که LG قصد داشته تا محصولات جدید آن‌ها به صورت کامل با ویندوز ۱۰ بهینه باشند، به همین جهت شاهد سرعت بوت شدن در این لپ‌تاپ‌ها بسیار بالاست و به‌سرعت نیز می‌توان آن‌ها را در حالت Hibernate قرار داد. همچنین باتری به کار گرفته شده در این محصول باریک نیز ظرفیت بالایی داشته و با یک‌بار شارژ شدن، می‌تواند ۷.۵ ساعت در خدمت کاربران باشد.

lg-gram-lap-top (2)

از آنجایی که ال‌جی خود بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی صفحه‌های نمایش در جهان به حساب می‌آید، لپ‌تاپ‌های سری Gram این شرکت نیز به صفحه‌نمایش‌هایی با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ با نسبت تصویر ۱۶:۹ مجهز شده تا نمایش تصاویر واقعی‌تر از همیشه به نظر برسند. همچنین ال‌جی از تکنولوژی IPS برای صفحه‌نمایش خود استفاده نموده تا از نمایش دقیق و کنتراست بالای تصویر حتی در زاویه‌های دید بسیار کم، اطمینان حاصل نماید.

یک ویژگی‌ بسیار جذاب و خوب دیگر نیز در لپ‌تاپ‌های جدید شرکت ال‌جی وجود دارد و آن، حالت “Reader Mode” برای مطالعه، است. در این حالت، با کم شدن شدت رنگ آبی در صفحه‌نمایش، شرایطی مهیا می‌شود تا کاربران بتوانند راحت‌تر به مطالعه پرداخته و چشم آن‌ها از آسیب‌های مختلف، در امان باشد. سیستم صوتی این محصولات نیز با وجود تبدیل‌کننده‌های با کیفیت DAC، به کاربران اجازه می‌دهد تا صدایی با کیفیت بالاتر و نویز کمتر را دریافت کنند.

lg-gram-lap-top (1)

LG قصد دارد محصولات سری Gram خود را در سه مدل مختلف و با مشخصاتی متفاوت در اختیار کاربران قرار دهد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه نمایید:

  • LG gram 13 – ۱۳-inch model in white with Intel Core i5, 8GB of memory and 128GB of storage Model 13Z950-A.AA3WU1. Weight: 2.16 pounds. Suggested price: $899
  • LG gram 14 – ۱۴-inch model in gold with Intel Core i5, 8GB of memory and 128GB of storage Model 14Z950-A.AA3GU1. Weight: 2.16 pounds. Suggested price: $999
  • LG gram 14 – ۱۴-inch model in gold with Intel Core i7, 8GB of memory and 256GB of storage 14Z950-A Model 14Z950-A.AA4GU1. Weight: 2.16 pounds. Suggested price: $1,399

ال‌جی لپ‌تاپ‌ جدید خود را توسط مایکروسافت و آمازون به فروش خواهند رساند. آمازون نمونه‌ی Core i5 با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و نمونه‌ی Core i7 را با حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۹۹۹ و ۱٫۳۹۹ دلار به فروش خواهد رساند.

منبع : techpowerup

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*