مشخصات و تصاویر مفهومی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ اج

چند روز پیش در خبرها داشتیم که کمپانی سامسونگ احتمالا پرچم دار بعدی خود یعنی گوشی گلکسی اس ۷ را ژانویه ۲۰۱۶ رونمایی و در فوریه راهی بازار خواهد کرد.اما در سال های اخیر و ورود اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر خمیده ، این کمپانی پرچم داران سری اس و سری نوت خود را در دو نسخه معمولی و با نمایشگر خمیده به بازار عرضه می کند.حالا امروز مفهومی از مدل اج پرچم دار آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) در فضای وب منتشر شده است که طراحی و ظاهر احتمالی این گوشی را در ذهن ما شکل می دهد.در این خبر جدید همچنین به برخی از مشخصات و ویژگی های احتمالی این گوشی نیز اشاره شده که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

بر اساس این تصویر ، طراحی کلی گلکسی اس ۷ اج بسیار نزدیک به مدل قبلی آن یعنی گلکسی اس ۶ خواهد بود. اما اگر کمی تیزبینانه تر به آن بنگریم، تفاوت های اندکی را نیز مشاهده خواهیم کرد.نحوه جایگیری دکمه ها و پورت های این گوشی تغییر کرده و دکمه تنظیم صدا در سمت چپ و دکمه پاور آن در سمت راست تعبیه شده است. ورودی سیم کارت در قسمت بالایی و پورت USB 3 مدل C و همچنین جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نیز در قسمت پایینی گوشی جای گرفته اند.

Galaxy-S7-Edge-1

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم ، در این خبر به برخی از مشخصات فنی احتمالی این گوشی نیز اشاره شده و اگرچه هنوز تایید نشده اند اما می توانند اطلاعاتی هرچند غیرموثق را در خصوص این پرچمدار در اختیار ما قرار دهند.

برخی از مشخصات منتسب به اسمارت فون سامسونگ گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) :

  • نمایشگر کوآد اچ‌دی سوپر امولد
  • رم ۳ گیگابایتی
  • پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰
  • دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی با فلش دوتایی LED
  • سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی

نباید انتظار داشت که این گوشی تفاوت چندانی با گلکسی اس ۶ اج داشته باشد و پیش‌بینی می شود که این گوشی تا شش ماه آینده روانه بازار شود.

نظر شما در مورد این گوشی چیست ؟

منبع : androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بدنه مهمه باید دید تیتانیوم یا فلزیه یا بازم پلاستیک اشغال

  2. lمن از یه سایت خارجی گرفتم (۷s)خیلی خیلی خوبه یعنی عالی

  3. سلام
    گوشی s6 edge+ رم ۴ داشت ولی چرا s7 رمش ۳ است؟

  4. واقعا اگه اس ۷ با این مشخصات باشه ارزش خریدن نداره من خودم اس۶ دارم عالیه اینم که همون اس۶ هستش