نسخه جدید سیستم عامل بلک بری در ماه مارس منتشر می شود

در حالی که این روزها همه منتظر رونمایی از اولین اسمارت فون اندرویدی بلک بری هستند ، مدیر عامل این کمپانی در بیانیه ای مطبوعاتی، علاوه بر انتشار اسنادی از تازه ترین گزارش مالی این شرکت، از عرضه نسخه جدید سیستم عامل بلک بری موسوم به BlackBerry 10.3.3 خبر داد و اعلام کرد که این نسخه به زودی و در ماه مارس سال آینده در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

با توجه به شواهد موجود و ورود این شرکت به دنیای اندروید به نظر نمی رسد که از این پس شاهد عرضه مدل های جدیدی از سیستم عامل بلک بری ۱۰ نباشیم، اما از آنجایی که جان چن روز گذشته به “پایبندی این شرکت به پلتفرم بلک بری ۱۰” اشاره کرد، می توان این چنین گفت که این تعهد تنها به ارتقای پلتفرم و اضافه کردن بروزرسانی ها خلاصه خواهد شد.

لازم به یادآوریست بلک بری تابستان امسال نسخه Blackberry 10.3.3 را معرفی کرده بود. این بروزرسانی ویژگی های جدیدی را به این سیستم عامل افزود که از میان آنها می توان به رابط کاربری جدید BlackBerry Blend، سیستم هوشمند کنترل تلفظ و ارتقای قابلیت BlackBerry Protect اشاره کرد.

همچنین در این بروزرسانی، این امکان برای کاربران فراهم شد تا پیامی را برای گوشی های هوشمند مفقودی یا سرقت شده ارسال کنند تا فرد یابنده گوشی را به مالک اصلی آن برگرداند.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*