تماشا کنید : مقایسه کیفیت دوربین آیفون ۶ اس با گلکسی اس ۶ و ال جی جی ۴

قبلا هم گفته بودیم که با عرضه آیفون های جدید به بازار می بایست منتظر انواع و اقسام بررسی ها و مقایسه های این گوشی ها باشیم.اکنون در یک بررسی ویدیویی به مقایسه کیفیت دوربین آیفون ۶ اس با گلکسی اس ۶ و ال جی جی ۴ پرداخته ایم.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

یکی از تغییرات بزرگ در آیفون ۶ اس ها ، بهبود عملکرد بخش دوربین در این دو گوشی نسبت به نسل قبلی آنها می باشد.اپل در آیفون های جدید دوربین را از ۸ به ۱۲ مگاپیکسل ارتقاء داده است.مانند قبل، گوشی ۴.۷ اینچی iPhone 6s فاقد لرزشگیر اپتیکال است، در حالی که iPhone 6s Plus شامل این مشخصه می باشد که البته در حال حاضر برای ویدئو هم کار می کند. بعلاوه قابلیت ضبط ۴K UHD video همراه با ضبط تصاویر بزرگ ۶۳ مگاپیکسلی پانوراما را پشتیبانی می نماید.

در آنطرف ، گلکسی اس ۶ سامسونگ و ال جی جی ۴ را داریم که هردو از بهترین کیفیت دوربین در میان گوشی های مطرح بازار برخوردار می باشند.در ویدیوی امروز ، عملکرد دوربین ها از همه نظر بررسی می شوند (وضوح عکس – دقت عکس – عملکرد در شرایط نوری کم و ….. ) . در برخی از تست ها ، مقدار و نوع رنگ های ثبت شده توسط گوشی ها کاملاً سلیقه ای می باشد و اصلاً نمی توان برتری گوشی را بر دیگری تشخیص داد.در ادامه شما را به دیدن این مقایسه دعوت می کنیم.

مقایسه ویدیویی : کیفیت دوربین آیفون ۶ اس با گلکسی اس ۶ و ال جی جی ۴ :

نظر شما درباره این مقایسه چیست ؟ به نظر شما عملکرد دوربین کدام گوشی بهتر از سایرین می باشد ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این مقایسه اصلا بدرد نمیخورد.اگه برین مقایسه دیجی کالا رو نگاه کنین میفهمین بهترین دوربین برای الجی جی 4 هست.تو هر شرایطی جی 4 عکسای بی نظریو ثبت کرد

  2. دوربین ال جی که از هر لحاظ کم آورد
    دوربین آیفون در عکسهای نزدیک یا همون بیشتر سلفی و همچنین در عکاسی در شب عملکرد بهتری دارد
    دوربین سامسونگ هم در عکس های واید یا نمای دور عملکرد بهتری از لحاظ فوکوس و شفافیت دارد

    • داش یه چیزی میگیا؟ چرا میایی برندای دیگه رو الکی خراب میکنی و ازشون بد تعریف میکنی؟ از نظر من ال جی بهترین دوربین رو داشت :Star-Struck: