بلک بری رسما تایید کرد : اولین گوشی اندرویدی این شرکت با نام Priv در راه است

اولین شایعات مربوط به گوشی اندرویدی بلک بری ، نزدیک به دو سال پیش آغاز شد.زمانی که بحران مالی و شکست های پی در پی گوشی های کمپانی بلک بری به اوج خود رسیده بود.حالا پس از مدت ها و انتشار اخبار و اطلاعات متعدد ، مدیر عامل این کمپانی رسما وجود اولین گوشی اندرویدی بلک بری را تایید کرده است.دیگر مطمئن هستیم که گوشی اندرویدی بلک‌بری که تا همین چند وقت پیش آن را به اسم ونیز ( Venice ) می‌شناختیم، واقعی است و Priv نام دارد.

John-Chen

جان چن ( مدیر عامل بلک بری ) درباره‌ی گوشی جدید این شرکت می گوید :

امروز، می‌خواهم برنامه‌های‌مان برای عرضه‌ی گوشی اندرویدی بلک‌بری Priv را تایید کنم. گوشی Priv امنیت و کارایی بالای گوشی‌های بلک‌بری را در کنار امکان استفاده ار نرم‌افزارهای زیاد پلتفرم اندروید فراهم می‌کند.

همچنین در حاشیه این سخنرانی ، مدیر عامل بلک بری نمونه ای از این گوشی را به حاظرین نشان داد که البته تنها تصویر گرفته شده از آن ، همانی است که در ابتدای مطلب تماشا می کنید.

از مشخصات منتسب به این گوشی می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم ، نمایشگر کواد اچ دی ۵.۴ اینچی ، دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ، و یک کیبورد فیزیکی جذاب که مشخصه گوشی های بلک بری است اشاره کرد.

شرکت بلک‌بری هم‌چنین از ادامه‌ی توسعه‌ی سیستم عامل BlackBerry 10 گفت. این شرکت با اشاره به این موضوع که دلیل اصلی ارایه‌ی یک گوشی اندرویدی، دادن امکان انتخاب به مشتریان فعلی و جدید بلک‌بری است گفت که می‌خواهد سیستم عامل BlackBerry 10 را بروزرسانی کند. بلک‌بری می‌گوید که تا خرداد ماه سال آینده، نسخه‌ی ۱۰.۳.۳ از سیستم عامل خودشان را عرضه خواهند کرد.

منبع : crackberry

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*