انتشار تصاویری جدید از HTC One A9 با شباهتی زیاد به آیفون !

بنا به اطلاعات و اخبار منشتر شده پیشین ، مدتی است که می دانیم اچ تی سی در حال آماده سازی گوشی جدید خود با نام HTC One A9 برای عرضه به بازار است.به تازگی تصاویری از این گوشی منتشر شده که نشان از شبهات آن با آیفون های اپل دارد.

لو‌‌ دهنده معروف توییتری،@evleaks، با انتشار توییتی در این شبکه اجتماعی، تصاویر مختلفی از وان A9 را در رنگ‌های مختلف به نمایش گذاشته است( تصویر ابتدای مطلب ). بر اساس این توئیت، محصول جدید غول تایوانی، طراحی کاملاً شبیه آیفون اپل داشته و در شش رنگ مختلف عرضه خواهد شد که این رنگ‌ها عبارت‌اند از طلایی اسید، نقره‌ای عقیق، قرمز سیر، خاکستری کربنی تیره، رز طلایی (صورتی روشن) و خاکستری روشن.

htc-one-a9-1طبق شایعات گذشته، قلب تپنده اچ‌تی‌سی وان A9 را چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۱۷ تشکیل داده و این گوشی‌هوشمند از یک صفحه نمایش ۵ اینچی امولد، یک رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه تثبیت‌کننده تصویر نوری، دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی با فناوری اولتراپیکسل اچ‌تی‌سی و باتری ۲۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار بوده و سیستم‌عامل اندروید نسخه ۶ مارشملو را اجرا خواهد کرد.

در خبری دیگر هم یک تصویر زنده از این گوشی منتشر شده که ضمن تایید رندرهای بالا ، تصویری واضح از نمای جلوی این گوشی را نمایش داده است.اچ تی سی قرار است از این محصول در تاریخ هفتم مهر ماه رونمایی کند.

از دیگر شایعات منتشرشده پیرامون شرکت اچ‌تی‌سی می‌توان به این اشاره کرد که اچ‌تی‌سی در ماه‌های آینده علاوه بر معرفی این میان رده‌، از گوشی‌های هوشمند دیگری نیز در رویدادهای مختلف برای به دست گرفتن بازار رونمایی خواهد کرد.

به‌هرحال اگر شما هم به دنبال گوشی بالارده‌ای از شرکت اچ‌تی‌سی هستید بهتر است تا سال ۲۰۱۶ صبر کنید. احتمالاً اچ‌تی‌سی از سری جدیدی از گوشی‌های خود موسوم به HTC O2 رونمایی می‌کند. بر اساس خبرهای گذشته، این گوشی دارای صفحه‌نمایشی ۶ اینچی بوده که این نمایشگر رزولوشن ۱۴۴۰x 2560‌را در بر خواهد داشت. چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و کسب مجوز مقاومت در برابر آب و گردوغبار از مشخصات اصلی گوشی خواهند بود هرچند خیلی زود است در مورد این گوشی صحبت کنیم. قطعاً اچ‌تی‌سی در پرچم‌دار بعدی خود طراحی متفاوتی را نسبت به پرچم‌داران گذشته‌ به کار می‌گیرد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*