یکبار دیگر ونیز لو رفت : تصاویری جدید از اولین گوشی اندرویدی بلک بری

این روزها به واسطه اخبار و شایعات مربوط به به اولین گوشی اندرویدی کمپانی بلک بری ، نام این شرکت را بیش از پیش می شنویم.تاکنون تصاویر زیادی از اسمارت فون اندرویدی بلک بری ونیز ( Blackberry Venice ) منتشر شده و دید نسبتا کاملی از طراحی این گوشی داریم.با این حال امروز نیز ۳ تصویر تازه از بلک بری ونیز منتشر شده که در ادامه مشاهده خواهید کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

حال ممکن است این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که چه چیزی بلک‌بری ونیز را پر زرق‌وبرق کرده است؟ در تصاویر منتشر شده از این گوشی می‌توان شاهد این بود که بلک‌بری قصد دارد اندروید خام را در این گوشی به کار گیرد و شاهد رابط کاربری خاصی از طرف این شرکت نخواهیم بود. از طرف دیگر، این گوشی دارای نمایشگری خمیده شبیه به گلکسی اس ۶ اج بوده و باز هم تصاویر زنده منتشر شده حاکی از این هستند که خمیدگی نمایشگر، کارآیی بسیاری را خواهد داشت. در آخر چه کسی از کیبورد فیزیکی تعبیه شده در یک فبلت بدش می‌آید؟ به هر حال کیبورد فیزیکی این روز‌ها در گوشی‌های هوشمند بسیار کم دیده می‌شود.

تاکنون مشخص شده که بلک‌بری ونیز در دو رنگ مشکی و سفید منتشر می‌شود اما یکی از طرفداران این گوشی تصاویر رندر جدیدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد که رنگ‌های دیگر نظیر آبی آسمانی، قرمز، صورتی و نقره‌ای نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده که آن را زیباتر می‌کنند. شرکت بلک‌بری برای گوشی پاسپورت خود نسخه‌ی ویژه فراری را عرضه کرد؛ پس می‌توان این انتظار را داشت که بلک‌بری ونیز هم در رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد.

از مهم‌ترین مشخصات فاش شده بلک‌بری ونیز می‌توان به چیپست شش هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸، رم ۳ گیگابایتی و دوربین ۱۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر دیجیتالی اشاره کرد. هنوز اطلاعات بیشتری از نظیر قیمت و تاریخ عرضه گوشی منتشر نشده است.

در ادامه تصاویر جدید بلک بری ونیز را تماشا می کنید :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*