انتشار اولین تصاویر از گوشی مایکروسافت لومیا ۵۵۰

شواهد موجود نشان می دهد که مایکروسافت قصد دارد در کنار معرفی گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL یک گوشی میان رده جدید با نام لومیا ۵۵۰ را هم معرفی کند. به‌تازگی تصاویری از این محصول منتشر شده که نمای جلوی این گوشی را با ویندوز ۱۰ موبایل نشان می دهد.

با توجه به این تصاویر مشخص شد که این گوشی در رنگ‌های سیاه، آبی، سفید و قرمز راهی بازار خواهد شد. از نظر ظاهری این محصول تفاوت زیادی با مدل‌های قبلی سری لومیا ندارد. به احتمال زیاد لومیا ۵۵۰ جایگزین گوشی لومیا ۵۴۰ خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی ، این گوشی یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل خواهد داشت. همچنین از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۲۱۰ که یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته، برای این گوشی استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از شبکه LTE، دوربین جلوی ۱.۲ مگاپیکسلی و دوربین پشت ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توان به وسیله کارت حافظه این میزان را افزایش داد. لومیا ۵۵۰ در مدل تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت راهی بازار خواهد شد.

به احتمال زیاد گوشی لومیا ۵۵۰ در مهر ماه راهی بازار می‌شود و سیستم عامل ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل هم برای آن در نظر گرفته شده است.تصاویر فاش شده از لومیا ۵۵۰ را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*