Smart-Drive MX2 ، یک گجت الکتریکی جالب برای به حرکت درآوردن ویلچرها

Smart-Drive MX2 نام یک وسیله الکتریکی کوچک و ساده است که با اتصال آن به انواع ویلچر می توان استفاده کاربر از ویلچر را در سطوح مختلف تقویت کرد.این گجت جالب که در ماه آگوست تاییدیه‌ی FDA را نیز دریافت کرد، یک نسخه‌ی سبک و ساده از مدل اصلی خود، MX1، است. این محصول دارای توابع هل دادن برای جلو رفتن و ضربه‌ زدن جهت ایستادن است، بنابراین با اتصال به صندلی چرخدار به صورت خودکار با جلو رفتن به کار افتاده و با ضربه زدن می‌ایستد.

در این طراحی، اگر کاربر تمایل به حرکت کند و آهسته داشته باشد، کافیست چرخ خود را به آرامی به جلو هل دهد و برای تند رفتن، باید ویلچر را سریع هل دهد. SmartDrive سرعت صندلی چرخدار را بر اساس آخرین مجموعه تنظیمات سرعت به یاد می‌سپارد.

وزن این دستگاه حدود ۵.۷ کیلوگرم است و همچنین دارای کنترل درایو بلوتوث LE جهت دسترسی از یک اسمارت‌فون برای استفاده از ویژگی‌هایی مانند اپلیکیشن‌های ردیابی فعالیت‌ها و تناسب اندام، می‌باشد.

mx2-smart-drive-1

قدرت این محصول از یک موتور براشلس ۲۵۰ وات DC در کنار باتری ۳.۴ آمپرساعت ۳۶ ولت LiFePO4 تامین می‌شود که برای طی ۱۹ کیلومتر مناسب توصیف شده است. MX2 همچنین دارای ویژگی ضد عقبگرد است، به این ترتیب اگر در میانه‌ی راه یک سربالایی بایستید، با این واحد قادر به ادامه‌ی مسیر بدون خطر سر خوردن به عقب هستید.

بر اساس اعلام سازندگان، نصب SmartDrive MX2 ساده بوده و سازگار با اغلب ویلچر‌ها است. هنوز قیمت رسمی این محصول اعلام نشده است، اما باید انتظار قیمت حدود ۶۰۰۰ دلاری را از آن داشت.

منبع : gizmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*