وقتی شیائومی قدرت دوربین جلوی گوشی Mi 4c را به رخ آیفون ۶ اپل می کشد !

کمپانی چینی شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی جدید با نام Xiaomi Mi 4c می باشد.تا کنون اخبار و اطلاعات بسیاری از این گوشی منتشر شده و مسئولین شیائومی نیز زجزخوانی های زیادی پیرامون این گوشی انجام داده اند.حالا مدیر عامل این شرکت یعنی آقای Lee Bin ، قدرت دوربین سلفی این گوشی را به رخ رقبا کشیده و نمونه عکس گرفته شده آن را با عکس گرفته شده با دوربین جلوی آیفون ۶ اپل مقایسه کرده و در واقع قدرت آن را به رخ اپل کشیده است.

بر اساس گفته‌های Bin، دوربین سلفی این دستگاه، قادر است تا عکس‌های عریضی تا زاویه ۸۵ درجه‌ ارائه دهد که این میزان تقریباً معادل یک لنز ۲۴ میلی‌متری بوده و می‌توان حدود ۶ الی ۷ نفر را در تصاویر سلفی جای داد.

Xiaomi-Mi-4c-1

از سوی دیگر Bin در صفحه شخصی خود در سایت Weibo، یک تصویر سلفی گرفته‌شده با دوربین آیفون ۶ را هم قرار داده و آن را با دوربین سلفی Mi 4C مقایسه کرده است. با دیدن این تصویر، مشاهده خواهید کرد که لنز زاویه عریض Mi 4C قادر است چند نفر را به خوبی در قالب یک قاب جای دهد. ظاهراً دوربین سلفی Mi 4C به یک تایمر هم مجهز شده تا امر تصویربرداری را آسان‌تر کند. بد نیست بدانید که این محصول شیائومی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را هم در قاب پشتی خود جای داده است.

Xiaomi-Mi-4c-2

این گوشی‌هوشمند که فردا به صورت رسمی رونمایی خواهد شد، قرار است نسخه پایه آن با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، در رنگ صورتی و با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار به بازار عرضه شود. هفته گذشته در اخبار آمده بود که یک مدل رده‌بالاتر از این گوشی هم با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم عرضه خواهد شد که قیمتی در حدود ۲۳۵ دلار خواهد داشت. احتمال این وجود دارد که یک مدل دیگر هم با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی وجود داشته باشد.

نکته جالب اینجاست که گفته شده تنها ۱۰۰۰۰۰ دستگاه از Mi 4c تولید خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که پس از رونمایی شیائومی از محصول جدیدش، چقدر از این گفته‌ها صحت داشته است.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی فوق العاده ای هست. این کمپانی تمام محصولاتش فوق العادست