انتظار ها به پایان رسید : دعوت نامه مراسم معرفی محصولات جدید مایکروسافت در ۱۴ مهر ماه ارسال شد

سرانجام روز موعود برای طرفداران مایکروسافت فرا رسید.پس از ماه ها انتظار سرانجام مایکروسافت دعوت نامه های مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) را برای میهمانان این مراسم ارسال کرد.در این مراسم قرار است از گوشی های جدید لومیا، تبلت سرفیس پرو ۴ و نسل جدید دستبند هوشمند مایکروسافت که در پرده برداشته شود.

مایکروسافت در این کنفرانس توجه ویژه ای را به گوشی‌های هوشمند لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL و تبلت سرفیس پرو ۴ خواهد داشت. محصولاتی که در ماه های اخیر سر و صدای زیادی را در فضای مجازی بپا کرده اند و می توانند با مشخصه های فنی سطح بالای خود توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کنند.

درباره اسمارت فون لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL که پرچمدار این کمپانی در بازار گوشی های هوشمند خواهند بود، شایعات زیادی منتشر شده است که با استناد به آنها می توان گفت که لومیا ۹۵۰ از نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، رم ۳ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸، ۳۲ گیگابایت فضای داخلی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و و برادر بزرگتر یعنی ۹۵۰ XL نیز از نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

در خصوص ویژگی های سرفیس پرو ۴ نیز باید گفت که نیابد انتظار داشت که تفاوت چندانی با مدل قبلی خود یعنی سرفیس پرو ۳ داشته باشد. به گفته مایکروسافت، طراحی کلی و همچنین مکانیسم شارژ شدن این تبلت تغییری نخواهد کرد اما در عوض تغییراتی در جهت ارتقای رزولوشن نمایشگر، کاهش وزن و همچنین بدنه باریک‌تر اعمال خواهد شد. البته برخی ها نیز بر این عقیده اند که از سنسور اثر انگشت در این تبلت استفاده خواهد شد.  گفتنی است این سه دستگاه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ خواهند بود که در ماه جولای عرضه شد.

منبع : neowin

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*