بهترین بازی های معرفی شده در نمایشگاه بازی های ویدیویی توکیو + تریلر

نمایشگاه بازی های ویدیویی توکیو (TGS) هرساله در ماه سبتامبر در شهر چیبا ژاپن و توسط انجمن عرضه کنندگان سرگرمی‌های کامپیوتری برگزار می‌شود.هدف اصلی این نمایشگاه رونمایی از بازی‌های ژاپنی است، اما بسیاری از تولید کنندگان بازی در سطح بین‌المللی در این نمایشگاه برای رونمایی از تولیدات خود استفاده می‌کنند.توکیو گیم شو برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ برگزار شد. همچنین این نمایشگاه از سال ۹۶ تا سال ۲۰۰۲ به صورت دوسالانه برگزار می‌گردید.امسال هم این نمایشگاه برگزار گردید و کمپانی های بازی سازی بسیاری آخرین عناوین خود را در توکیو گیم شو معرفی کردند.در این مطلب به معرفی و نمایش تریلر بهترین بازی های معرفی شده در این نمایشگاه می پردازیم.با گجت نیوز همراه باشید.

(Phoenix Wright: Ace Attorney 6 (Gyakuten Saiban 6

Phoenix Wright بازگشته است. در این بازی جدید ، داستان خارج از موقعیت معمول یا حداقل خارج از دادگاه های ژاپنی رخ می دهد و به این دلیل است که این کشور افسانه ای از وکلا انزجار دارد . بله : سناریوی جدید مربوط به دادگاه، پیرامون بررسی دقیق و استفاده کامل از حواس پنجگانه می چرخد که بازیکن باید به تناقضات موجود برای کشف جرایم دست پیدا کند. این بازی همانند Phoenix Wright: Ace Attorney – Dual Destinies دارای گرافیکی لهستانی است اما به نظر می رسد که جزییاتی به پس زمینه ها افزوده شده و تغییراتی در حرکات داده شده تا کمی حس سه بعدی به آنها بدهد.

Dark Souls 3

پنج دقیقه بازی و شش کشته! احتمالا به این دلیل که بازیکن در سه دقیقه اول خیلی محتاطانه عمل کرد.در حالی که بازی Dark Souls3 آسانتر به نظر نمی آید ولی قرار است برای کسانی که برای نخستین بار این بازی را تجربه می کنند در دسترس تر و انجام شدنی تر باشد. تکرار می کنم: این به هیچوجه به این معنی نیست که این بازی آسانتر است . در این بازی شما می توانید با هر یک از سلاح ها عملیات قدرتمندتری انجام بدهید، البته باید حواستان به محدود بودن این اسلحه ها هم باشد. هنوز نمی شود این بازی را با دو نسخه قبلی در خصوص سهولت یادگیری حرکات مقایسه کرد ، ولی این بازی قطعا از زیبایی خاصی برخوردار است. البته باید اضافه کرد که اگر دو نسخه دیگر Dark Souls شما را جذب خود نکرده بودند ، این بازی هم احتمال چنگی به دلتان نخواهد زد. اصول اولیه بازی به نظر تغییر زیادی نکرده اند، اما این بازی برای کسانی که به دنبال چالشی خشونت بار هستند ، می تواند جذابیت خاصی داشته باشد.

(Gravity Rush (PS4

Gravity Rush یکی از نخستین عناوین اصلی بر روی PS Vita بود. و باید اعتراف کرد که بازی بسیار سرگرم کننده ای بود. حال، مانند بازی Tearaway ،این بازی هم به کنسول پرچمدار سونی راه پیدا کرده است. و جالب تر اینکه قسمت دوم این بازی نیز در راه است، اما در حال حاضر وضوح تصویر در نسخه اصلی بهبود قابل توجهی پیدا کرده که جنبه هنری و طراحی شخصیت ها را واقعا درخور توجه کرده است. احتمالا این سوال برایتان مطرح شده که : روی کدام کنسول این بازی بهتر اجرا می شود؟ صادقانه گفته باشیم ، باید گفت که با PS Vita کار کمی دشوارتر است ! و علت این است که در کنسول جدید سونی صفحه نمایش به کنترل ژیروسکوپی متصل نیست ، که خود به این معنی است که حرکات و هدف قراردادن دشمنان بسیار آسان تر است. البته باید دید گیمرها حاضرند این بازی را دوباره خریداری کنند یا نه!

The Tomorrow Children

یک بازی بسیار عجیب و غریب! به نظر می رسد که کل ویژگی سرگرم کننده ( و پیشرفت متناوب) این بازی به جنگ نهایی با غولی که ظاهر فضایی ها را دارد ختم می شود. جمع آوری منابع و، کسب تجربه لازمه موفقیت در این بازی است که البته تعدادی از گیمرها آن را خسته کننده می دانند. تصور اینکه این بازی در نهایت به کجا ختم می شود جالب است: بازیکن (که به نظر می رسد هنگامی که با محیط در تعامل است آشکار می شود، و سپس دوباره ناپدید می شود) باید به شهردار منطقه خود رای دهد. بعد شهردار می تواند روند و جهت ادامه بازی را مشخص کند.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باور کنید بازی های ایرونی خودمون از اینا بهترن