آخرین مطالب
0
امروز

شیائومی آماده است تا آيپد اپل را به چالش بکشد !

شیائومی، شرکت معروف چینی، به‌تازگی خبر از ورود به بازار تبلت‌ها از ماه آتی میلادی داده که البته این کار از بازار چین شروع خواهد شد و هدف اصلی این شرکت رقابت با آیپد به‌خصوص در بازار چین است. لی جون، مدیرعامل این شرکت، گفته است که تولید تبلت‌های اندرویدی کار دشواری نیست، اما مشکل اصلی کمبود نرم‌افزارها و بازی‌های مخصوص این پلتفرم است.

مدیرعامل شیائومی با اشاره به فقدان اکوسیستم مناسب در بین تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار، می‌خواهد از همین موضوع استفاده کافی را ببرد تا بتواند در بازار تبلت، اعتماد کاربران را جلب کند. همان‌گونه که می‌دانید رده محصولاتی با نام تبلت ابتدا توسط آیپد اپل در بازار ایجاد شد و سال‌ها پیشرو بازار بود، اما حالا تبلت‌های اندرویدی از فروش آیپد پیشی گرفته‌اند و از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان تبلت‌های سامسونگ را نام برد که در این پیشرفت نقش زیادی بر عهده داشته‌اند؛ اما اخیراً با رونمایی از تبلت‌های گلکسی تب اس 10.5 و 8.4 اینچی بسیاری این دو تبلت را رقیبان اصلی آیپد می‌نامند.

این شرکت که توانسته با استفاده از چیپ‌های ارزان‌قیمت مدیاتک نامی برای خود در صنعت تلفن همراه دست‌وپا کند، حالا می‌خواهد با ورود به بازار تبلت نام خود را بیشتر و بیشتر بر سر زبان‌ها بیندازد. یکی از عوامل اصلی موفقیت این شرکت، تبلیغات مناسب و انتخاب بازارهای مناسب است و به‌یک‌باره تعداد بسیار بالایی از دستگاه‌های خود را روانه بازار می‌کند. یکی از موارد موفقیت این شرکت را که چند روز پیش از آن باخبر شدیم این بود که توانست در 1 ثانیه 10000 فبلت ردمی نوت را به فروش برساند که رکورد جالب‌توجهی است. هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت همین سیاست را در فروش تبلت‌هایش به کار خواهد گرفت یا خیر.

منبع : phonearena

 

Xiaomi CEO says that his company is ready to challenge the Apple iPad
Xiaomi, the manufacturer that keeps churning out low priced, high value phones, is moving into the tablet market. Starting at the beginning of this month, Xiaomi offered tablets in China, with the eventual goal of taking on the Apple iPad. CEO Lei Jun said that producing Android tablets is not a difficult task, but the problem lies with the lack of apps and games for the platform.With none of the current Android tablet producers able to devise an ecosystem for Android tablets, Lei said that gives Xiaomi the opportunity to do so. Apple had dominated the tablet market for years, which was expected since it was the iPad that created the category in the first place. But Android tablets are now outselling the iPads in terms of revenue. The recently released Samsung Galaxy Tab S 8.4 and Samsung Galaxy Tab S 10.5 are a pair of well-spec’d slates that many are considering “iPad killers”.Xiaomi has made a name for itself  by using low priced MediaTek chips to produce cheap, popular smartphones. By using its “Hunger Marketing” sales technique, Xiaomi builds up the hype on a particular handset, and then puts a small amount up for sale, thus assuring a quick sellout and more publicity for its next sale. For example, late last month Xiaomi sold 10,000 units of its popular Xiaomi Redmi Note phablet in just one second. It is unknown whether the company will use this marketing tactic to sell tablets.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*