دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی بر فراز برج‌های دوقلوی ورمونت

زمانی که اسنیدر یکی از پیشگامان ملی خدمات املاک و ساختمان‌ها کار بر روی پروژه ورمونت را آغاز کرد، او می‌دانست که باید طرحی نو در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی دراندازد. پروژه ورمونت مجتمع مسکونی دو قلو در لس‌آنجلس است که طراحی باشکوهی دارد. پس از انجام مزایده و تشریفات قانونی، شرکت  Limbach برای انتخاب سیستم تهویه مطبوع هوای مناسب با فناوری VRF برنده شد.

صرفه‌جویی یا اتلاف انرژی، مسئله این است:

برج‌های دو قلوی ورمونت ۳۰ و ۲۴ طبقه هستند و ۴۶۴ واحد یک و دو خوابه را در خود جای می‌دهند. این برج‌ها که در مرکز شهر لوس‌آنجلس قرار دارند طراحی مینیمال و شیکی دارند. طبقات ابتدایی به رستوران، بازار، بانک و سایر مراکز اقتصادی اختصاص دارد و فضاهای مسکونی از طبقه هفتم آغاز می‌شوند. سازندگان این پروژه می‌دانند که این برج‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ترکیب صحیحی از فناوری و تجهیزات نیاز دارند.

راه حل:

شرکت Limbach دریافت که با استفاده از سیستم  LG Multi V VRFبیشترین میزان صرفه‌جویی در انرژی را خواهند داشت. این تصمیم زیاد سخت نبود زیرا مقرون به صرفه بودن و قابلیت لوله‌کشی بالا، پایین بودن هزینه‌های عملیاتی، راحتی مصرف‌کننده به دلیل کاربری شخصی و نگهداری راحت از مهمترین مشخصه‌های این سیستم است.

اسکات گیلچریست، نماینده ال‌جی در این رویداد معتقد است:

این اولین پروژه دستگاه تهویه مطبوع در جنوب کالیفرنیا است و از کار کردن با این شرکت سازنده بزرگ بسیار خوشحالیم. سیستم VRF راحتی را با ارائه گرما و سرمایی مطلوب به برج‌های دو قلو می‌آورد. همچنین این سیستم کم صداتر و انتخابی کامل برای این برج‌ها به شمار می‌رود.

“مشتریان ما به دنبال صرفه‌جویی در انرژی هستند”. این جمله را آرماندو استرادا، مدیر پروژه شرکت Limbach می‌گوید و می‌افزاید:

ما به منظور کارایی بیشتر سیستم LG VRF را پیشنهاد کردیم. پس از محاسبات اولیه و بررسی نیازمندی‌های ساختمان، ما دریافتیم که این سیستم بسیار کارا و قابل‌اطمینان است و از لحاظ مکانیکی، الکتریکی و سازه‌ای برای پروژه ما مناسب است.

سیستم VRF قابلیت لوله‌کشی بهتری نسبت به سیستم‌های قدیمی دارد. بنابراین Multi V III این اجازه را می‌دهد که مسافت طولانی حتی بیشتر از ۳۰ طبقه لوله‌کشی شود که برای برج‌های ورمونت ایده‌آل است.

منبع : ال جی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*