احتمال استفاده از آلیاژ منیزیوم در بدنه گلکسی اس ۷ سامسونگ

با اینکه هنوز مدت زیادی تا رونمایی از پرچم دار بعدی سامسونگ یا همان گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) باقی مانده ، اما چند هفته ایست که شایعات و اخبار مربوط به ویژگی های احتمالی این گوشی در فضای مجازی منتشر می گردد.امروز خبر رسیده که سامسونگ احتمالا در بدنه این گوشی از آلیاژ منیزیوم استفاده کرده است.لازم به ذکر است که آلیاژ منیزیوم ، ۲.۸ برابر قوی‌تر و ۶۵ درصد سبک‌تر از فریم آلومینیومی استفاده شده در گلکسی اس ۶ خواهد بود.

در بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره شده که گوشی گلکسی S7 از بدنه‌ای یکپارچه تشکیل شده اما به نظر می‌رسد که مانند گوشی گلکسی S6 بدنه‌ای فلزی با قاب پشتی شیشه‌ای نداشته باشد. به احتمال زیاد این گوشی اولین محصول سامسونگ خواهد بود کاملا از فلز ساخته شده است.

آلیاژ منیزیوم به دلیل داشتن وزن کم و استحکام بالا گزینه مناسبی برای ساخت بدنه یک گوشی به حساب می‌آید. منیزیم ۲.۸ برابر قوی‌تر و ۶۵ درصد سبک‌تر از آلومینیوم است. همچنین این آلیاژ کمتر از آلومینیوم گرم می‌شود که این موضوع برای تلفن‌های همراه یک ویژگی بسیار خوب به حساب می‌آید.

تا این لحظه اطلاعاتی از این گوشی در بنچمارک GeekBench قرار گرفته است. حتی به نظر می‌رسد که گلکسی S7 دو دوربین اصلی داشته باشد. در شایعات قبلی گفته شده بود که سامسونگ این محصول را در دو مدل و به احتمال زیاد در نیمه اول سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد.

منبع: GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*