انتشار تصویری از اولین تبلت ۱۰ اینچی آمازون

بر اساس تصویری که امروز منتشر شده ، کمپانی آمازون در حال کار بر روی یک تبلت ۱۰ اینچی است.این در حالی است که بزرگترین تبلتی که این شرکت تاکنون ساخته است ۸.۹ اینچی بوده و اگر خبر امروز صحت داشته باشد ، به زودی شاهد عرضه بزرگترین تبلت معرفی شده از سوی آمازون خواهیم بود.

به تازگی تصویری از تبلت ۱۰ اینچی آمازون به بیرون درز کرده است. این تصویر مربوط به معرفی این تبلت برای خبرگزاری‌ها است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که آمازون برنامه‌های گوگل و پیش فرض اندروید را از روی محصول جدیدش حذف کرده تا کاربران به فضای بیشتری دسترسی داشته باشند.

amazon-10-inch-tablet-1

آمازون بیشتر برنامه‌های گوگل را از روی این تبلت حذف کرده و به جای آن‌ها از برنامه‌های خودش استفاده کرده است. البته همچنان رابط کاربری این محصول به ظاهر اندروید شباهت دارد. لانچری که آمازون برای این تبلت در نظر گرفته، پیچیدگی خاصی ندارد و کاربران به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. آمازون چند تب مختلف برای لانچر این تبلت طراحی کرده که کاربران با مراجعه به آن‌ها می‌توانند به سرعت به قسمت‌هایی مانند ویدیو، کتاب، خانه و بازی‌ها دسترسی پیدا کنند.

در بخش دیگر اطلاعات لو رفته از این تبلت، به مشخصات سخت‌افزاری آن اشاره شده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این تبلت از صفحه نمایشی با کیفیت ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین از پردازنده مدیاتک MT8135 برای آن استفاده شده است. ۱ گیگابایت رم هم روی آن قرار دارد. یک دوربین ۵.۱ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۰.۹ مگاپیکسلی هم در جلوی آن دیده می‌شود. این تبلت به احتمال زیاد با اندروید ۵.۱ راهی بازار می‌شود.

منبع: GSM Arena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*