ظاهرا جام جهاني فوتبال بيشتر از همه براي شبکه هاي اجتماعي سود داشته است !

بازی فوتبال ذاتا یک ورزش اجتماعی است؛ تعداد بازیکنان آن قطعا باید بیش از یک نفر باشند، نبود تماشاگر بازی را به بی‌مزه‌ترین حالت ممکن تبدیل می‌کند و حتی در خانه نیز باید «چندنفری» تماشا شود تا لذت دیدن یک گل یا ضربه پنالتی به شما بچسبد.

در دنیای امروز مکان دیگری نیز برای تبادل اشک‌ها و شادی‌ها، کری خواندن‌ها و پا پس کشیدن‌ها و البته دنبال‌کردن زنده بازی‌ها وجود دارد؛ شبکه‌های اجتماعی که این روزها به هر بهانه‌ای بحث جدیدی در آن به راه می‌افتد و باقدرت و همه‌گیری خود تبدیل به یکی از مراکز بحث عالم شده‌اند.

اما چه بهانه‌ای بهتر از فوتبال برای یک بحث شیرین و جذاب… آغاز جام جهانی با فوران استاتوس ها، عکس‌ها و کلیپ‌های فوتبالی در فیس بوک همراه بود تا این شرکت امروز در اطلاعیه‌ای حاصل از هیجان، اعلام کند که میزان تعاملات مرتبط با جام جهانی فوتبال در این شبکه اجتماعی توانسته 1 میلیارد مورد را رد کند. مواردی که شامل پست‌های فوتبالی، کامنت ها و لایک ها از روز 12 تا 29 ژوئن می‌شود.

این شرکت در قسمتی از اطلاعیه خود آورده است: «آنالیزورهای اطلاعاتی فیس بوک هیچ گاه مراسم یا رخدادی غیرورزشی و ورزشی دیگری را که بالاتر از یک میلیارد تعامل ثبت کرده باشد، تجربه نکرده‌اند.» خبری که نشان از قدرتمندی و تأثیرگذاری شگرف فوتبال در زندگی مردم دنیا دارد.

دیروز نیز توییتر خبر داد که بازی برزیل و شیلی توانسته بالاترین میزان توییت آنی (Real Time) را در این شبکه اجتماعی به خود اختصاص دهد.

منبع : thenextweb

 

 Facebook posts, comments and likes related to the World Cup have already topped 1 billion

The FIFA World Cup is a sure-fire way to get people talking. Goals, dives, injuries and unexpected results; all of this has people shouting at their TV and, increasingly, using social media such as Facebook and Twitter to express their volatile emotions.

Today, Facebook announced that total interactions related to the tournament have passed the 1 billion mark. The mammoth figure includes World Cup-related posts, comments and likes between June 12 and 29.
“Facebook generally sees a large amount of conversation around sporting events, but the World Cup has proven to be a unique moment,” the company said. “Facebook’s data editors have never measured an event — sports or otherwise — that has topped a billion interactions.”

Yesterday, Twitter said the matchup between Brazil and Chile was its most-tweeted real-time event ever.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*