سامسونگ و معرفي 3 اسمارت فون رده متوسط جديد : Galaxy Core II ، Galaxy Young 2 و Galaxy Star 2

galaxy core ii galaxy young 2 and galaxy star 2

به دنبال موفقيت سري اول اين 3 گوشي ، سامسونگ امروز از نسخه جديد اسمارت فون هاي Galaxy Core II ، Galaxy Young 2 و  Galaxy Star 2 پرده برداشت.اين 3 محصول در خانواده اسمارت فون هاي مقرون به صرفه و رده متوسط سامسونگ دسته بندي ميگردند.

Samsung Galaxy Core II

{photo}93/04/09/1{/photo}

Galaxy Core II قدرتمندترین مدل میان این سه گوشی جدید معرفی شده است. این مدل دارای یک نمایشگر 4.5 اینیچی WVGA و پردازشگر چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی می باشد. این دستگاه همچنین دارای 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی است که قابل با نصب کارت حافظه جانبی قابل افزایش است. دوربین پشتی آن از نوع 5 مگاپیکسلی همراه با فلش LED است و یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی توان دستگاه را تامین می نماید.

گوشی Samsung Galaxy Core II بصورت پیشفرض از سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 کیت کت بهره می برد و قابلیت استفاده از دو سیمکارت را در اختیار دارندگان آن قرار می دهد. این گوشی در دو رنگ سیاه و سفید تولید و در بازار عرضه خواهد شد.

Samsung Galaxy Young 2

{photo}93/04/09/2{/photo}

 مشخصات Galaxy Young 2 از مدل قبل پایین تر است. این گوشی از نمایشگر 3.5 اینچی HVGA به همراه یک پردازنده تک هسته ای 1 گیگاهرتزی استفاده خواهد کرد. حافظه رم این مدل 512 مگابایت خواهد بود و از یک دوربین 3 مگاپیکسلی و باتری 1300میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

خوشبختانه Galaxy Young 2 با وجود مشخصات پایین همچنان از اندروید 4.4 کیت کت استفاده می کند و قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت، GPS، وای فای، 3G، بلوتوث نسخه 4 و رادیو را خواهد داشت. این گوشی در دو رنگ سفید و زغالی وارد بازار می شود.

Samsung Galaxy Star 2

{photo}93/04/09/3{/photo}

مدل Galaxy Star 2 حتی از Galaxy Young 2 هم ارزان تر است. مشخصات این مدل بجز عدم پشتیبانی از 3G و دوربین 2 مگاپیکسلی تقریبا همانند مدل Yaung 2 است. نمایشگر 3.5 اینچی HVGA، پردازنده تم هسته ای 1 گیگاهرتزی، 512 مگابایت حافظه رم و 4 گیابایت حافظه داخلی بهمراه قابلیت افزودن مموری کارت و استفاده از دو سیم کارت از مشخصات این گوشی خواهد بود. سیستم عامل این مدل نیز همچون دو مدل قبل نسخه 4.4 کیت کیت است و در دو رنگ سفید و زغالی در بازار به فروش خواهد رسید.

متاسفانه سامسونگ هنوز اطلاعاتي از قيمت و زمان عرضه اين 3 اسمارت فون جديد منتشر نکرده است.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*