آیا سامسونگ نخستین گوشی جهان با نمایشگر تاشو را سال آینده معرفی خواهد کرد؟

مدت نسبتا زیادی است که خبر هایی از تولید یک گوشی منعطف از سامسونگ به گوشی می رسد.اوایل سال جاری میلادی نیز یکی از کارمندان شرکت سامسونگ اطلاعاتی در مورد یک گوشی هوشمند تاشو با نام رمز Project Valley را اعلام کرد. در این خیر آمده بود که این محصول یک گوشی با نمایشگر تاشو است؛ در آن یک صفحه‌نمایش پیوسته وجود دارد که هر دو نیمه‌ی گوشی را پوشش می‌دهد.حالا یک منبع موثق اطلاعاتی در مورد جزییات سخت‌افزاری و برخی ویژگی‌های این محصول منتشر کرده است.

در این گزارش آمده است که سامسونگ هر دو پردازنده  اسنپدراگون ۸۲۰ و اسنپدراگون ۶۲۰ را برای این محصول مورد آزمایش قرار داده است و این اسمارت فون تاشو در ژانویه سال آینده در دو نسخه، معرفی و عرضه خواهد شد. براین اساس احتمال دارد این شرکت محصول جدید خود را در نمایشگاه MWC که در اوایل اسفند ماه سال جاری (اواخر فوریه سال ۲۰۱۶) برگزار می‌شود و یا حتی در جریان مراسمی زودتر از این نمایشگاه به‌طور رسمی رونمایی کند.

samsung-foldable-phone-1

گفته می شود پروژه Valley یا همان اسمارت فون تاشو سامسونگ به حافظه رم ۳ گیگابایتی، باتری غیر قابل تعویض و صفحه نمایش OLED تجهیز می شود؛ هم چنین گوشی جدید سامسونگ از درگاه افزایش حافظه از طریق حافظه‌های میکرو اس‌دی نیز بهره خواهد برد.

samsung-foldable-phone-2

بد نیست بدانید که نخستین تصاویری که از این محصول سامسونگ منتشر شد، به سال ۲۰۱۴ باز می‌گردد؛ به نظر شما آیا آیا این دستگاه جدید سامسونگ می‌تواند تحولی را در دنیای اسمارت فون ها ایجاد کند؟

منبع : GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. دیگه آیفون مرد تو هر چی که بگی سامسونگ اوله تو موبایل تبلت تلوزیون .s6 edge plus از هر لحاظ که بگی از آیفون ۶ بهتره هم از دوربین هم از لحاظ شارژ بیسیم هم از لحاظ کیفیت صفحه نمایش هم از لحاظ زیبایی و ………….

  2. عارف جان فقط تو سایت میپلکی درباره سامسونگ چه مطلبی میزارن از رو هوا نظر بدی برات فرقی نمیکنه نویسنده این مطلبو زحمت کشیده نوشت که استفاده کنی باور کن اپلم در بارش مطلب بنویسن برات فرقی نمیکنه اومدی خودتو نشون بدی بگی اره من…….خدای گوشیت چیه الان میگی ایفون۸ .اه ببخشید هنوز نساختن

  3. به معنای واقعی کلمه نوآوری.
    خودمونیم،
    خوب که بهش فکر کنی، یخورده هیجان انگیزه.
    باید منتظر موند ببینم چی از آب درمیاد.