۵ گوشی برتر مناسب برای بازی

اسمارت فون ها یا همان گوشی های هوشمند امروزی به لطف قطعات سخت افزاری قدرتمند بکار رفته در آنها دیگر برای خود یک پا کنسول بازی هستند.مشخصات فنی این گوشی ها به قدری بالاست که نسل قدیم کنسول های بازی تا چند سال پیش توانایی اجرای بازی هایی که امروز اسمارت فون ها به را حتی از پس آنها بر می آیند را نداشتند.همین توان پردازشی بالا دست توسعه دهندگان بازی های موبایل را باز گذاشته و همه روزه شاهد عرضه بازی های بسیار زیادی برای پلتفرم های مختلف موبایل با گرافیک خیره کننده هستیم.اما کدامیک از گوشی ها برای انجام بازی مناسب تر هستند ؟

در این مطلب می خواهیم شما را با ۵ گوشی برتر مناسب برای بازی آشنا کنیم.با گجت نیوز همراه باشید.

سامسونگ گلکسی اس ۶ ( Samsung galaxy S6 )

galaxy-s6

اگر از طرفداران متعصب پلتفرم اندروید بوده و به دنبال محصولی قدرتمند برای اجرای بازی هایی با گرافیک بالا هستید، پیشنهاد ما به شما، استفاده از گوشی گلکسی اس ۶ سامسونگ است.

نمایشگر ۵.۱ اینچی امولد این گوشی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۵۵۷PPI می تواند تصاویری با وضوح بالا را برای اجرای بازی ها برای کاربران به ارمغان بیاورد. همچنین استفاده از پردازنده قدرتمند اگزینوس ۷۴۲۰ و رم ۳ گیگابایتی در قلب این اسمارت فون می تواند پردازش بازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس (Samsung Galaxy s6 edge Plus)

samsung-galaxy-s6-edge-plus

اگرچه این گوشی در خانواده سری اس ۶ سامسونگ جای می گیرد اما تفاوت هایی نیز با نمونه قبلی خود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. این گوشی از نمایشگر ۵.۷ اینچی SAMOLED با تراکم پیکسل ۵۱۸PPI بهره می برد که می تواند میزبان خوبی برای نمایش بازی ها با حداکثر رزولوشن باشد.

علاوه بر این، این گوشی در مقایسه با گلکسی اس ۶ از یک گیگابایت فضای رم بیشتر بهره می برد. یعنی با فضای رم ۴ گیگابایتی بازی ها را اجرا می کند که به تبع، نتایج بهتری را به دنبال خواهد داشت. سامسونگ از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای تامین انرژی مورد نیاز برای این اسمارت فون استفاده کرده است.

اپل آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس ( iPhone 6s , iPhone 6s Plus )

iphone-6s

حال وقت آن رسیده است کمی از دنیای اندروید فاصله بگیریم و از اسمارت فون هایی یاد کنیم که به زودی به ویترین فروشگاه ها اضافه خواهند شد و می توانند نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کنند. گوشی های جدیدی که هفته پیش رونمایی شدند و به ادعای اپل، از پردازنده ای قدرتمندتر از اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ بهره می برند. این پردازنده A9 نام دارد و در کنار رم ۲ گیگابایتی می تواند به خوبی از پس اجرای بازی های به اصطلاح سنگین برآید.

همچنین، پلتفرم iOS در این دو گوشی به گونه ای بهینه شده است که می تواند از حداکثر توان مشخصه های فنی گوشی نهایت استفاده را ببرد. به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان، دو عضو جدید خانواده گوشی های اپل را رقیبی جدی برای سایر اسمارت فون های موجود در بازار دانستند.

ایسر پرداتور ۶ ( Acer Predator 6 )

Acer-Predator-6

اگرچه سه اسمارت فونی را که در بالا به آنها اشاره کردیم، گزینه های مناسبی برای گیمرها محسوب می شوند اما هیچ کدام به طور انحصاری برای بازی طراحی و تولید نشده اند. در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ امسال که هفته پیش به پایان رسید، شرکت ایسر از گوشی هوشمندی پرده برداشت که صرفا برای گیمرها و اجرای بازی ها طراحی شده است.

Predator 6، با مشخصات سخت افزاری قدرتمند و طراحی زیبای خود، می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کند. از مشخصاتی که این گوشی را در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار متمایز می کند، می توان به صفحه نمایش ۶ اینچی، پردازنده ده هسته ای Helio X20، چهار گیگابایت فضای رم و ۴ اسپیکر با کیفیت صدای عالی اشاره کرد.

ال جی جی ۴ ( LG G4 )

lg g4 gadgetnews hands on (4)

اگرچه جی ۴ را نمی توان سریع‌ترین گوشی اندرویدی موجود در بازار دانست اما این اسمارت فون می تواند گزینه خوبی برای گیمرها باشد. این گوشی دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است و این پیکسل ها توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ رندر می شود. از دیگر ویژگی هایی که این اسمارت فون را در شمار بهترین گوشی های ویژه بازی جای می دهد می توان به رم ۳ گیگابایتی، پردازنده گرفیکی آدرنو ۴۱۸ و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اینها تنها ۵ مورد از بهترین گوشی های مناسب برای بازی حال حاظر هستند که توسط منبع خبر ( سایت فون آرنا ) انتخاب شده است.با این حال اگر بخواهیم لیست بزرگتری از گوشی های مناسب برای بازی را تهیه کنیم ، قطعا پرچم داران بسیاری از برندها در آن لیست قرار خواهند گرفت.

شما چه گوشی دیگری را برای بازی مناسب می دانید ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. به قول نویسنده کلی موبایل میشه نام برد ، من htc 10 دارم و تو یکسال هر بازی که باهاش کردم نه لگ داشته نه داغ کرده و گیفیت تصویر هم که عالیه . نیازی به شرح سخت افزارش نیست

  2. میت 8 کجاست؟

  3. الجی جی۴ رو گذاشتید بین ۵ گوشی بعد نوت۵ کجاس؟؟

  4. من S6 دارم ولی حتی یدونه بازی هم روش نمیذارم :Elvis: :Crazy-Tounge: :iPhone:

  5. من شخصا موافقم که هیچی آیفون نمیشه چراکه دیدم بازی infinity blade 3 که یکی از گرافیکی ترین بازی های iosهست خیلی راحت روی iphone 4s که یه پردازنده A5 که فقط ۸۰۰ مگاه هرتز ساعتی رو داره اجرا شد

    بعد از اپل یه ((گوشی موبایل)) خوب واسه بازی به نظرم نوت۵ سامسونگه که تو دنیای اندروید اوله و صفحه نمایش فوقوالعاده ای داره و از همه مهمتر تو بقیه ویژگی ها هم بهتر از بقیه رقباس!
    من شخصا فکر میکنم کسی ک اینقد گیمیر باشه براش یه گوشیه همه کاره خیلی بهتره تا یه گوشیه انحصاری برای بازی چون اگه بخواد اونهمه پول فقط برای بازی کردن بده و یه گوشی مخصوص بازی بخره میتونه یه کنسول جدید بخره وگرنه فک نکنم کسی گوشی ای که خوب سلفی میندازه و پردازنده اش قویه رو بزاره کنار و یه گوشی مخصوص بازی بخره 🙂
    (مگه اینکه از نظر مالی مشکلی نداشته باشه :)) )

  6. Z3 هم هست ۳ گیگ رم و ۲ یک پر دازشگر ۲.۵ گیگاهرتس و یک پردازشگرجانبی ۰.۵ گیگاهرتس داره

  7. بدون شک ایفونها همیشه از لحاظ گیم ۱ سر و گردن بالاتر از رقبا بودن و هستن.سنگینترینها بدون حتی ۱ لگ و کندی….کیفیت بازیهای مشترک ایفون و اندروید در ایفون بالاتر و حرفه ای تر هستش….

  8. در زمینه ی بازی ها هیچی آیفون نمیشه

    من آیفون ۵ خودم تمام بازی های موجود در ios رو به بهترین شکل اجرا میکنه. با اینکه ساخت سال ٢٠١٢ هست ولی تا الان هیچ هنگی ازش ندیدم

  9. من Asus Zenfone 2 مدل ۴گیگ رم و سی پی و ۲.۳گیگاهرتزی دارم تا الان هر بازی ریختم روش بدون هیچ لگی جواب داده.
    الان ۲۸ تا بازی دیتا دار روشه و از ۶۴گیگ حافظه داخلی ۲۰گیگ دیتا های بازی روشه. و حتی گوشی یک لگم نداره و از گوشیم کاملا راضی ام.

  10. lg g flex 2 ro naghoftid chera ?oon ye safe nemayeshe fogholade ba chip va cpu fogholade ii dare :iPhone:

  11. یه چیزو جا انداختین اونم نوکیا لومیا ۱۵۲۰ هست !!! که مطمئنا همه رو میزاره تو جیبش و خوراکش باریهای سنگین هست :Cheers: :Who-s-the-man:

    • احتمالاً برای این اسمش رو نیاوردن چون گستردگی بازیی های که اندروید و ios أارن رو ویندوز نداره مثلاً همین کلش خودمون کلش آف کلنز رو میگم ویندوز نداره فک کن آیفون ۶+ داری بعد کلش روش نصب نکنی… 🙂