لنوو گوشی A7000 Plus را در فیلیپین معرفی کرد

کمپانی چینی لنوو ( Lenovo ) امروز از گوشی جدید Lenovo A7000 Plus در کشور فیلیپین رونمایی کرد.این اسمارت فون ۵.۵ اینچی در واقع نسخه ارتقاء یافته مدل A7000  این شرکت است که فروردین ماه سال جاری معرفی گردید.

شرکت سازنده در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده کرده است. این در حالی است که رزولوشن صفحه‌نمایش در مدل قبلی این گوشی یعنی A7000 لنوو ۷۲۰p بود. در فبلت A7000 Plus یک دوربین اصلی با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به‌کار گرفته شده است. همچنین لنوو در مدل قبلی این محصول از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده بود.

توان پردازشی در این گوشی از طریق چیپ‌ست مدیاتک MTK MT6752 که در آن یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی هشت هسته‌ای قرار دارد، تامین می‌شود. شرکت سازنده در این دستگاه ۲ گیگابایت رم قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های فبلت A7000 Plus باید به قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G LTE و سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی لالی‌پاپ اشاره کرد.

در آخر بد نیست بدانید لنوو برای رونمایی از این محصول هیچ مراسمی برگزار نکرد و آن را خیلی بی‌سر و صدا در کشور فیلیپین معرفی کرد. براساس اخبار منتشر شده، این شرکت قصد دارد فبلت جدید خود را از تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) با قیمت ۱۷۱ دلار در بازارهای این کشور عرضه کند.

منبع: GSM Arena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*