عضو جدید خانواده گوشی های R7 اوپو در راه است : Oppo R7s تاییدیه TEENA گرفت

مدتی پیش کمپانی چینی اوپو ( Oppo ) فبلت غول پیکر R7 Plus را با نمایشگری ۶ اینچی در کنار R7 و R7 Lite با نمایشگرهای ۵ اینچی معرفی کرد.حالا با توجه به اطلاعاتی که از سازمان TEENA چین منتشر شده ، به نظر می رسد اپو قصد دارد تا با رونمایی از Oppo R7s با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED و وضوح تصویر FullHD فاصله میان محصولات پیشین خود را به نوعی پر کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، گوشی Oppo R7s نیروی پردازشی خود را از چیپستی ۸ هسته ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز تامین خواهد کرد (به احتمال فراوان Snapdragon 615)، میزان حافظه رم آن نیز همچون سایر R7 ها برابر با ۳ گیگابایت بوده البته در این میان اوپو برای R7 Lite حافظه رم ۲ گیگابایتی در نظر گرفته بود.

Oppo-R7s-1

از دیگر مشخصات Oppo R7s نیز می توان به فضای ذخیره سازی داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی و اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ اشاره نمود.

اما نکته ی حائز اهمیت دیگر پیرامون اطلاعات درج شده در تاییدیه تنا Oppo R7s بر می گردد به وزن بسیار بالای ۲۰۰ گرمی آن که حتی از R7 Plus با نمایشگر ۶ اینچی ۸ گرم سنگین تر می باشد، بنابراین احتمال می رود باتری قدرتمندی نیز در بدنه آر ۷ اس جا خوش کرده باشد.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*