تماشا کنید : نمایشگر های فوق باریک و دو طرفه شگفت انگیز ال جی در IFA 2015

از زمانی که صفحه جادویی ( تلویزیون ) راه خود را به خانه های ما باز کرد ، تا به امروز شاهد تغییرات و پیشرفت های بسیاری در این صنعت بوده ایم و همه ساله کمپانی های مختلف تولید کننده تلویزیون محصولات جدیدی را عرضه می کنند.یکی از کمپانی های مطرح در زمینه تولید انواع نمایشگر ها ، شرکت کره ای ال جی است که اکنون نمایشگرهای OLED دوطرفه خود خود را در نمایشگاه IFA 2015 به نمایش گذاشته است.جالب است بدانید که این نمایشگر شگفت انگیز علاوه بر توانایی نمایش دو محتوی متفاوت در دو طرف خود ، بسیار نازک بوده و تنها ۵.۳ میلیمتر ضخامت دارد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

این نمایشگر ۱۱۱ اینچی دو طرفه از ۲ صفحه نمایش ۶۵ اینچی اولترا اچ‌دی OLED ساخته شده و به گونه ای طراحی شده است که با نصب آن در وسط اتاق، می توان دو محتوای متفاوت را در دو طرف این نمایشگر به صورت همزمان مشاهده کرد.

این شرکت علاوه بر این نمایشگر ۱۱۱ اینچی، مدل ۵۵ اینچی این محصول را نیز با همین قابلیت (نمایشگر دو طرفه) و با ضخامت ۵.۳ میلیمتری به معرض دید عموم گذاشت.اگرچه ال‌جی این نمایشگر را ویژه مصارف تجاری طراحی کرده است اما، نباید به این زودی ها منتظر عرضه این محصول به بازار بود. چرا که در حال حاضر، تنها مدل آزمایشی این نمایشگر در این مراسم به نمایش عموم گذاشته شده است.البته بسیای از کارشناسان، هدف ال‌جی از معرفی این محصول در ایفا ۲۰۱۵ را بیشتر نمایش قدرت و توانایی این شرکت برای ورود به بازار نمایشگرها OLED تعبیر کردند.

دکتر Ching W. Tang که از فعالان و پیشگامان عرصه نمایشگرهای OLED محسوب می شود در این خصوص عنوان می کند:

در نمایشگرهای OLED ال‌جی، خبری از وجود نورهای پس زمینه و سایر لایه های اضافی که در نمایشگرهای LCD وجود دارند نخواهد بود. از این رو، علاوه بر سادگی و زیبایی، هزینه های ساخت کمتری را برای شرکت های تولیدکننده به دنبال خواهند داشت.

منبع : digitaltrends

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*