آمازون تبلت ۵۰ دلاری عرضه می کند ؟!

به نظر می رسد عدم موفقیت آمازون در فروش محصولات گرانقیمت خود ، این شرکت را به تغییر استراتژی و تولید محصولات ارزان قیمت وا داشته است.در همین راستا امروز وال استریت ژورنال گزارش کرده که آمازون در حال آماده سازی یک تبلت ۵۰ دلاری ۶ اینچی برای عرضه در بازار است.این در حالی است که هم اکنون تبلت ۶ اینچی Fire HD آمازون با قیمتی دوبرابر در بازار عرضه شده است.

تبلت هایی که معمولا در بازار محصولات ارزان قیمت پیدا می شوند، بی کیفیت هستند. ولی آمازون موفق به ساخت دستگاه های ارزان قیمت با کیفیتی مناسب شده است. در حال حاضر تبلت ۶ اینچی Fire HD یکی از تبلت های ارزان قیمت است که ارزش خریداری را دارد. ایده تولید تبلتی که از Fire HD هم ارزانتر باشد و در عین حال کیفیتی هم سطح آن داشته باشد به نظر سخت می آید. هنوز مشخصات این تبلت فوق ارزان فاش نشده ولی احتمالاً در طراحی و تولید آن تمام ملاحظات حذف هزینه های اضافی در نظر گرفته شده است؛ مثلاً احتمالاً بلندگوی استریو زیاد مناسب این تبلت نخواهد بود.

آمازون می تواند از روش های دیگری هم برای دستیابی به تبلت ۵۰ دلاری استفاده کند. تبلت Fire HD آمازون هم به این دلیل در گروه تبلت های ارزان قیمت است که از Lock Screen ads استفاده می کند ، و آمازون با توسعه تبلیغات از این روش، می تواند ساخت تبلت ۵۰ دلاری را امکانپذیر کند. Lock Screen ads برنامه ای است که از درون اپلیکیشن های موبایل عمل می کند و می تواند تبلیغات را در زمانی که صفحه نمایش در حالت قفل قرار دارد، بر روی صفحه نمایش نشان بدهد و آن را جایگزین تصویر زمینه نمایشگر کند.

در گزارش وال استریت ژورنال همچنین گفته شده که آمازون تبلت های ۸ و ۱۰ اینچی خود را اواخر سال جاری عرضه می کند. در مورد این تبلت ها هم جزییاتی در دسترس نیست، اما اگر این تبلت ها هم مثل تبلت های HDX این شرکت باشند، جزو بهترین تبلت های ارزان قیمتی قرار می گیرند که ارزش هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید را دارند. و در مورد این تبلت ۵۰ دلاری هم باید صبر کنیم و ببینیم چه مشخصاتی دارد!

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*