بهترین لپ تاپ های نمایشگاه IFA 2015

لپ تاپ ها یکی از بازیگران اصلی نمایشگاه IFA امسال بودند.کمپانی های بزرگی همچون مانند ایسر، ایسوس، لنوو و توشیبا ، بهترین و جدیدترین لپ تاپ های خود را به این نمایشگاه آورده بودند تا برای یک سال این محصولات پرچم کامپیوتر های همراه این شرکت ها را بالا نگه دارند.در این مطلب شما را با ۹ مورد از بهترین لپ تاپ های معرفی شده در نمایشگاه IFA 2015 برلین آشنا خواهیم کرد.مثل همیشه همراه گجت نیوز باشید.

لپ‌تاپ مخصوص بازی Predator ایسر

predator-17-g9-791-front-open-3-640x427-c

شرکت ایسر در جریان برگزاری این کنفرانس لپ‌تاپ‌های Predator مخصوص بازی را را به‌طور رسمی رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها در دو سایز ۱۵ و ۱۷ اینچی طراحی و تولید شده است. شرکت سازنده در این محصول‌ها کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 980M و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار داده است. ایسر این محصولات را با قیمتی مناسب در بازار عرضه خواهد کرد.

Republic of Gamers G752 and GX700 ایسوس

asus-gx700-7-640x427-c

شرکت ایسوس در جریان این مراسم دو لپ‌تاپ مخصوص بازی را طراحی کرده است. نام یکی از این محصولات G752 و دیگری GX700 است. شرکت ایسوس در لپ‌تاپ GX700 از یک صفحه‌نمایش ۱۷ اینچی با رزولوشن ۴K استفاده کرده است. این محصول جزو نخستین لپ‌تاپ‌هایی است که در آن از پردازنده‌های نسل ششم Skylake سری K اینتل استفاده شده است. ایسوس همچنین در این لپ‌تاپ از سیستم خنک‌کننده‌ی مبتنی بر مایعات برای کمک به خنک نگه‌داشتن آن استفاده کرده است.

ThinkPad Yoga 260 and 460 لنوو

thinkpad_yoga_260_1-2-640x427-c

لنوو یکی از شرکت‌هایی است که در جریان این مراسم دو لپ‌تاپ قدرتمند جدید و جالب را معرفی کرده است. نام این محصولات ThinkPad 260 و ThinkPad 460 است. شرکت سازنده مدل ۲۶۰ این محصول را با یک صفحه‌نمایش ۱۲.۵ اینچی و وزن ۲.۹ پوند (۱.۳ کیلوگرم) معرفی کرد. این شرکت در مدل ۴۶۰ این لپ‌تاپ یک صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی قرار داده است. همچنین وزن این محصول ۳.۹ پوند (۱.۷ کیلوگرم) است. شرکت لنوو در هر دو این محصولات قابلیت چرخش و تبدیل‌پذیر شدن به تبلت را ایجاد کرده است.

Ideapad Y700 لنوو

ideapad_y700_15-inch_001-2-640x427-c

شرکت لنوو در این کنفرانس یک لپ‌تاپ مخصوص بازی به نام Y700 را به‌نمایش درآورد. این لپ‌تاپ با مشخصات سخت‌افزاری مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به طور مثال می‌توان این محصول را با نسل ششم پردازنده‌های اینتل یا پردازنده‌های Carrizo شرکت AMD خریداری کرد. این لپ‌تاپ در مدل‌های ۱۵ و ۱۷ اینچی عرضه خواهد شد و بلندگوهای قرمز رنگ JBL روی آن قرار گرفته است. این محصول یک ترابایت هارددیسک دارد و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD برای آن در نظر گرفته شده است. لنوو اعلام کرد که این محصول با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد. شرکت سازنده در این محصول یک پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA GTX 960M و یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل هم قرار داده است.

Ideapad Mixx 700 لنوو

ideapad_miix_700_black_shot_05-2-640x427-c

محصول بعدی لنوو در این حوزه‌ Miix 700 است. دستگاه Miix 700 یک تبلت ۱۲ اینچی است که در قسمت پشتی یک جک قابل تنظیم دارد. این ویژگی‌ها شباهت زیادی به تبلت Surface Pro 3 مایکروسافت دارد. لنوو تبلت Miix 700 را به پردازنده‌های نسل ششم سری Skylake اینتل مجهز کرده است. این دستگاه مدل‌هایی مجهز به پردازنده‌ی Core m7 اینتل و ۸ گیگابایت رم دارد. همچنین امکان اضافه کردن سیستم ارتباط شبکه‌ای LTE و دوربین سه بعدی RealSense اینتل هم برای آن‌ها وجود دارد. لنوو در نظر دارد Miix 700 را با قیمت ۷۴۹ دلار در آبان یا آذر ماه سال جاری عرضه کند.

Ideapad 100S, 300S and 500S لنوو

ideapad-300s_red_02-2-640x427-c

لنوو در این کنفرانس سری جدیدی از محصولات میان‌رده‌ی آلترابوک را معرفی کرد. سایز صفحه‌نمایش و برخی مشخصات سخت‌افزاری در این ۳ مدل متفاوت است. شرکت سازنده در مدل ۱۰۰S از مشخصات معمولی و در لپ‌تاپ ۵۰۰S از جزییات سخت‌افزاری قوی‌تر استفاده کرده است. براساس اخبار منتشر شده، قیمت این محصولات در زمان عرضه ۱۸۹ دلار برای مدل ۱۰۰S و ۴۹۹ دلار برای مدل ۵۰۰S آن خواهد بود. به‌نظر می‌رسد این محصول در ماه‌های مهر و آبان سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

کروم‌بوک ۱۰۰S لنوو

 

ideapad-100s-chromebook_02-2-640x427-c

لنوو در این کروم‌بوک از سیستم‌عامل گوگل کروم بهره گرفته است، بنابراین این محصول تمام سرویس‌های گوگل را به شما عرضه خواهد کرد. باتری این کروم‌بوک با هر بار شارژ تا ۸ ساعت دوام دارد. قیمت این کروم بوک تنها ۱۷۹ دلار است و در ماه‌‌های مهر یا آبان سال جاری عرضه خواهد شد.

Satellite Radius 12 توشیبا

satellite-radius-12_10-2-640x427-c

لپ‌تاپ Satellite Radius 12 یکی از جدیدترین محصولات الکترونیکی توشیبا است که در جریان مراسم IFA 2015 به‌طور رسمی معرفی شد. لپ‌تاپ Satellite Radius 12 اولین لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر ۱۲.۵ اینچی در دنیا است. لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر، لپ‌تاپ‌هایی هستند که صفحه‌ی‌شان بر می‌گردد و شبیه به یک تبلت ‌می‌شوند. در این لپ‌تاپ صفحه‌نمایشی با وضوح تصویر Ultra HD یا همان ۴K استفاده شده است. همچنین شرکت سازنده در آن پردازنده‌ی نسل ششمی جدید اینتل هم قرار داده است. به‌گفته‌ی توشیبا، این محصول در تعطیلات سال جدید میلادی (۲۰۱۶) با قیمت ۱۵۰۰ دلار در بازار عرضه خواهد شد.

Dynabook توشیبا

toshiba-dynabook-1-640x427-c

Dynabook توشیبا محصولی فراتر از یک لپ‌تاپ معمولی است. از این محصول می‌توان به‌عنوان یک تبلت هم استفاده کرد به این دلیل که کیبورد این لپ‌تاپ قابلیت جدا شدن را دارد. ضخامت این محصول بسیار کم‌تر از محصولات مشابه به آن در بازار است. شرکت سازنده در این محصول یک پردازنده‌ی اینتل Atom و صفحه‌نمایش با کیفیت ۱۰۸۰p قرار داده است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ و قیمت عرضه‌ی این محصول در بازار اعلام نشده است.

این محصولات تنها لپ‌تاپ‌های معرفی شده در جریان مراسم IFA 2015 نیستند و برخی شرکت‌ها بعضی مدل‌ها از لپ‌تاپ‌های قدیمی خود را با استفاده از پردازنده‌‌های نسل ششم اینتل ارتقا داده و در این کنفرانس معرفی کردند.

منبع : digitaltrends

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*