نتایج بنچمارک و وضوح صفحه نمایش آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس فاش شد

فقط دو روز به رونمایی رسمی از آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس فاش اپل باقی مانده که نتایج بنچمارک و وضوح صفحه نمایش ابن دو گوشی توسط یکی از افشاگران چینی با حساب کاربری @KJuma در شبکه اجتماعی Weibo فاش شده است.

بر اساس این اطلاعات جدید ، میزان وضوح تصویری نمایشگر ۴.۷ اینچی iPhone 6s برابر با ۱۱۲۵ در ۲۰۰۰ پیکسل بوده که به معنای تراکم قابل قبول ۴۸۸ پیکسل بر اینچ می باشد. در مقابل iPhone 6s Plus با وضوح ۱۲۴۲ در ۲۲۰۸ تراکم پیکسلی ۴۶۰ را برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

iPhone-6s-2

بد نیست بدانید نمایشگر نسل کنونی آیفون از تراکم پیکسلی بسیار پایین تری برخوردار است چرا که اپل در آیفون ۶ از صفحه ی نمایشی با وضوح ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل (تراکم ۳۲۶) استفاده کرده و آیفون ۶ پلاس خود را نیز به نمایشگری فول اچ دی (تراکم ۴۰۱) تجهیز نموده است.

iPhone-6s-1

افشا کننده این اطلاعات ، علاوه بر وضوح صفحه نمایش آیفون های جدید ، نتایج بنچمارک Geekbench آیفون ۶ اس را هم منتشر نموده که حضور چیپست A9 با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت حافظه رم در این گوشی را تایید کرده است. علاوه بر این ترکیب سخت افزاری که پیش از این هم در شایعات منتشر شده از آن اطلاع داشتیم ، آیفون ۶S موفق به کسب امتیاز ۲۲۴۸ در حالت تک هسته ای و ۴۰۳۶ در آزمون چند هسته ای در این بنچمارک شده است.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*