انتشار تصویر و اطلاعاتی جدید از نکسوس ۵ ال جی

همانطور که پیش از این در خبر های مختلف برایتان نوشته ایم ، گوگل امسال برای طراحی و تولید نکسوس های جدید خود با دو شرکت ال‌جی و هوآوی همکاری می‌کند.پیش از این تصاویر زیادی از این دو محصول به‌بیرون درز کرده و دیروز هم یک تصویر رندر شده و اطلاعات جدیدی در مورد نکسوس شرکت ال‌جی توسط وب‌سایت Androidpit منتشر شد.

به نظر می رسد تصویری که امروز منتشر شده‌ است طراحی نهایی نکسوس ساخت ال جی را به نمایش می‌گذارد.همچنین در گزارش منتشر شده از این وب‌سایت، نام این محصول، نکسوس ۵X عنوان شده است. براین اساس به‌نظر می‌رسد شرکت گوگل این محصول را با نام نکسوس ۵X معرفی و در بازار عرضه خواهد کرد.

در این تصاویر تنها قاب پشتی گوشی همراه با لوگوی نکسوس که زیر حسگر اثر انگشت حک شده، دیده می‌شود. رنگ این محصول در رندر منتشر شده سفید است، اما به‌طور حتم ال‌جی این محصول را با رنگ مشکی و آبی روشن هم تولید و عرضه خواهد کرد.

صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p، پردازنده Qualcomm Snapdragon 808، سه گیگابایت رم، باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری و درگاه USB البته از نوع C مشخصات فنی احتمالی اسمارت فون جدید نکسوس ال‌جی را شامل می شود.

گفتنی است چند روز پیش نیز میزبان شایعاتی از سوی این اسمارت فون بودیم؛ گفته می‌شود شماره مدل آن LG-H791 خواهد بود و از یک باتری ۲۶۲۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که البته این میزان در شایعات قبلی ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت بود.

گفته می شود که Nexus 5X با یک افزایش قیمت ۵۰ دلاری نسبت به نکسوس ۵ که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، به بازار راه پیدا خواهد کرد و نمونه ۱۶ گیگابایتی Nexus 5X با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می گردد.

براساس اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد در تاریخ ۷ مهر ماه سال جاری (۲۹ سپتامبر) که در شهر سان‌ فرانسیسکو آمریکا برگزار می‌شود، دو نکسوس جدید خود را به‌طور رسمی معرفی کند.

منبع : PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*