کاترپیلار گوشی مقاوم CAT S30 را در IFA معرفی کرد

کمپانی کاترپیلار در جریان نمایشگاه IFA 2015 برلین یکی دیگر از گوشی های مقاوم خود را با نام Cat S30 به‌طور رسمی معرفی کرد.این گوشی نیز همچون دیگر گوشی های این شرکت ، توانایی مقاومت در برابر ضربه، آب و گردوغبار را دارد.

اگر در خاطرتان باشد این شرکت ماه گذشته گوشی Cat S40 را معرفی و پس از چند روز در بازار عرضه کرد. شرکت سازنده در گوشی Cat S30 هم همان پردازنده‌ی استفاده شده در گوشی Cat S40 را به‌کار گرفته است. در این محصول یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون MSM8909 قرار داده شده است. همچنین در گوشی هوشمند Cat S30 یک صفحه‌نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰×۸۵۴ پیکسل به‌کار گرفته شده است.

در این محصول ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه قرار دارد. شرکت سازنده در این دستگاه از یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی Cat S30 باید به بلوتوث ۴.۱، اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ و قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G LTE اشاره کرد.

همان‌طور که پیش از این گفته شد،‌ یکی از ویژگی‌های اصلی محصولات هوشمند شرکت Cat مقاومت آن‌‌ها است. برهمین اساس این شرکت برای گوشی Cat S30 گواهینامه‌های IP68 و MIL-SPEC 810G که نشان از مقاومت این محصول در برابر ضربه، آب و گردوغبار را دارد، دریافت کرده است.

 به گفته‌ی شرکت سازنده این محصول یک گوشی مخصوص استفاده در محیط‌های کاری است، به همین دلیل شرکت Cat تضمین کرده که صفحه نمایش گوشی S30 قابلیت نمایش اطلاعات با وضوح بالا حتی در زیر نور خورشید را دارد. همچنین این گوشی قابلیت کار با دست‌های خیس و دستکش را هم دارد. کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند در هنگام کار بدون نیاز به خارج کردن دستکش یا محافظ از دست با گوشی هوشمند خود کار کنند.

براساس اخبار منتشر شده، شرکت سازنده این محصول هوشمند را از اوایل مهر ماه سال جاری با قیمت ۳۶۵ دلار در بازار عرضه خواهد کرد.

منبع : androidcommunity