تصاویری جدید از هواوی میت S پیش از رونمایی در IFA 2015

همانطور که امروز در مطلب ، زمان برگزاری کنفرانس های مهم نمایشگاه IFA 2015 به اطلاع شما رساندیم ، هواوی فردا کنفرانس رسمی خود در حاشیه نمایشگاه IFA 2015 را برگزار خواهد کرد.یکی از مهمترین محصولاتی که قرار است فردا در این رویداد معرفی گردد گوشی هواوی میت S ( Huawei MateS ) است که تا امروز اخبار و اطلاعات بسیاری از آن منتشر شده و با ویژگی های جدیدی که در خود دارد ، سرو صدای زیادی به پا کرده است.اکنون چند تصویر رندر شده و زنده از این گوشی منتشر شده که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

هوآوی در این محصول از قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی Force Touch و سنسور تشخیص اثر انگشت چند حالته استفاده کرده و همین ویژگی ها باعث شده تا افراد بسیاری منتظر رونمایی از این گوشی جدید باشند.

تکنولوژی Force Touch در زیر صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد و امکان تشخیص فشارهای کم یا زیاد دست کاربر را به گوشی اضافه می‌کند. این قابلیت، به دستگاه اجازه می‌دهد که بر اساس میزان فشار وارد شده، عملکردهای متفاوتی از خود نشان دهد. برای مثال با یک فشار آرام بر روی صفحه‌نمایش، ویدیو آغاز می‌شود و با یک فشار محکم‌تر صدا افزایش می‌یابد. این تکنولوژی در حال حاضر در ساعت‌های اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته است.

بسیاری معتقدند که اپل نیز آیفون های جدید خود را با تکنولوژی فورس تاچ عرضه خواهد کرد اما به هر حال این هواوی است که برای اولین بار از این فناوری در یک گوشی هوشمند استفاده می کند.

هواوی همچنین امروز تیزری جدید که به وجود این فناوری در گوشی MateS اشاره دارد را منتشر کرده است.

Huawei-MateS-teaser-2

طبق شنیده ها هواوی در گوشی میت اس یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p قرار داده است. جنس قاب پشتی اسن اسمارت فون فلزی است. همچنین به‌نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت در این دستگاه زیر دوربین اصلی و فلش دوگانه‌ی LED قرار گرفته است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست Kirin 935 تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و ۳ گیگابایت رم اشاره کرد.

حالا یک روز مانده به معرفی رسمی ، شاهد انتشار تصاویر رندر شده و زنده از این گوشی هستیم تا دیگر هیچ ابهام در مورد این محصول جدید هواوی در ذهن ما باقی نماد.در ادامه مطلب این تصاویر را مشاهده خواهید کرد.

منبع : phonearena&phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طرفدارای اپل کجان پس که بگن از رو اپل اسکی رفته ؟خخخخخ