زمان برگزاری کنفرانس های مهم نمایشگاه IFA 2015

نمایشگاه IFA یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های صنعت الکترونیک و لوازم برقی مصرفی در اروپاست که برای اولین بار در سال ۱۹۲۴ در آلمان برگزار شد. این نمایشگاه هر ساله در اواسط شهریور ماه در شهر برلین برگزار می شود. در فاصله ی چند روز مانده به این نمایشگاه، شرکت های مختلف تاریخ کنفرانس مطبوعاتی خود را اعلام کرده اند. با ما همراه باشید تا از زمان برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی مطلع شوید.

تصویر بالا، ورودی نمایشگاه امسال در شهر برلین است که سالن Messe این شهر قرار است میزبان صد ها هزار بازدیدکننده از سراسر جهان باشد تا با آخرین فناوری های صنعت الکترونیک و لوازم برقی آشنا شوند. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شرکت های تازه تاسیس و افرادی که ایده های نوین دارند، فراهم می آورد تا به جذب سرمایه گذار و اسپانسر بپردازند. امسال این نمایشگاه از تاریخ ۱۳ الی ۱۸ شهریور دایر خواهد بود.

در فاصله ی چند روز مانده به این نمایشگاه، شرکت های مختلف با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی پیش از نمایشگاه، به برخی از سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد و احتمالا از برخی محصولات جدید پرده برداری خواهند کرد.

۱۱ شهریور

در این روز شرکت های ایسر، ایسوس، هواوی، سونی و لنوو نشست مطبوعاتی خود را برگزار خواهند کرد.

ایسر

زمان شروع: ۱۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

acer-logoاولین نشست مطبوعاتی را این شرکت برگزار می کند و انتظار می رود پیش نمایشی از محصولات جدید خود چون تبلت و لپ تاپ های جدید، و از همه مهم تر که نُقل محافل چند روز اخیر بوده است، گوشی های هوشمند جدید، پرده برداری کند. در این مورد مانند همیشه مشتاق به دانایی هستیم و تا فردا صبر می کنیم و منتظر این نشست خواهیم بود.

ایسوس

زمان شروع: ۲ بعد از ظهر به وقت تهران

asusایسر تنها شرکت چند ملیتی تایوانی نیست که نشست مطبوعاتی برگزار می کند، بلکه ایسوس نیز در این راه با او رقابت می کند. بنابراین انتظار داریم تا این شرکت در این نشست، عمده ی حرف های خود را به مجموعه ی ROG یا جمهوری گیمر ها که مربوط به گیمینگ رایانه ها و لپ تاپ ها می باشد، اختصاص دهد. هم چنین انتظار می رود از محصولاتی رونمایی کند که ممکن است هر حاضری را متحیر کند، هرچند این تحیر و تعجب در حال حاضر مبهم به نظر می رسد.

هواوی

زمان شروع: ۴ بعد از ظهر به وقت تهران

huawei-logo2دقیقا مشخص نیست هواوی قرار است در این نیم روز زیبای تابستانی، چه از خود بگوید و چه معرفی کند، اما انتظار می رود که هواوی از دو دستگاه جدید سری Honor رونمایی کند. تنها باید صبر کرد.

سونی

زمان شروع: ۱۸:۴۵ بعد از ظهر به وقت تهران

Sony-LOGOسونی اخیرا سه گانه ی پرچمدار خود را معرفی کرده است، زد ۵، زد ۵ پریمیوم و زد ۵ کامپکت که به نظر می رسد سونی در زد ۵ از صفحه نمایش ۴K با وضوح ۲۱۶۰ استفاده کند. هرچند ادعای زیادی است، اما تا آن زمان نفس ها در سینه ها حبس خواهند شد و تنها باید منتظر ماند.

لنوو

زمان شروع: ۲۱ بعد از ظهر به وقت تهران

lenovoلنوو جزو تنها شرکی بوده است که بسیار مراقب بوده تا کمترین اطلاعاتی از این شرکت به بیرون درز پیدا کند، اما احتمال دارد که لنوو در این نمایشگاه از ۱۰ محصول جدید که شامل تبلت، رایانه های شخصی، گوشی های هوشمند و محصولات دیگر رونمایی کند.

۱۲ شهریور

تنها شرکتی که در روز ۱۲ام نشست مطبوعاتی برگزار می کند، شرکت سامسونگ است.

سامسونگ

زمان شروع: ۲۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

samsung-logo2تنها شرکتی که در این روز نشست برگزار می کند، سامسونگ است که تا به این جا می دانیم قرار است از ساعت های گیر اس ۲ و اس ۲ کلاسیک به همراه فبلت های فوق العاده ی خود، گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس رونمایی کند. هم چنین برخی محصولات دیگر نیز مشمول این رونمایی و معرفی خواهند بود.

نظر شما چیست؟ آیا این شرکت ها محصولات نام برده را معرفی خواهند کرد؟ محصولات دیگری در ذهن شما است که احتمال معرفی آن را می دهید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در گجت نیوز