۱۰ گوشی ارزان قیمت سال ۲۰۱۵ که بسیار بیشتر از قیمتشان ارزش دارند

امروزه تنوع در بازار گوشی های هوشمند آنقدر زیاد شده که خریداران بسته به میزان اهمیتی که به انتخاب خود می دهند ممکن است ساعت ها ، روز ها و شاید ماه ها به تحقیق در مورد خرید گوشی مناسب خود بپردازند.

حتما بارها این ضرب المثل را شنیده اید که ” هرچقدر پول بدی آش می خوری ” اما این مثل همیشه در بازار موبایل صدق نمی کند ! چه بسیار گوشی های ارزان قیمتی هستند که به خاطر مسائلی نظیر گم نام بودن برند و یا رقابت با محصولات مشابه ، از قیمت پایین و مناسبی برخوردار هستند.

در واقع بازار رقابتی تلفن های همراه هوشمند امروزی به گونه ای شده که با اندکی تحقیق و بررسی می توانیم بهترین گوشی مورد نیاز خود را با پرداخت کم ترین هزینه خریداری کنیم.در این مطلب ۱۰ مورد از گوشی های ارزان قیمت سال ۲۰۱۵ که بسیار بیشتراز قیمتشان ارزش دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.فراموش نکنید که در این لیست ارزان قیمت به معنای بی کیفیت نیست !

۱۰: Huawei P8 Lite

قیمت : ۲۴۰ دلار

Huawei-P8-lite-0

رابط کاربری و هماهنگی مناسب قطعات این گوشی با یکدیگر باعث می شود شما حس خوبی را در حین کار با این گوشی دریافت کنید.این گوشی پردازنده Kirin 620 را داراست که ۸ هسته A53 را درون خود دارد،۲گیگابایت رم و صفحه نمایش ۵ اینچی HD از دیگر مشخصات این گوشی می باشند که به وسیله اندروید ۵.۱ لالی پاپ مدیریت خواهند شد.

۹: Samsung Galaxy J5

قیمت : ۱۸۰ دلار

Samsung-Galaxy-J5-0

سامسونگ Galaxy J5 ما را به یاد گوشی های قدیمی سامسونگ می اندازد،همان زبان طراحی و همان بدنه پلاستیکی.با این اوصاف،این گوشی از آن دسته گوشی هاییست که وقتی می خواهید مبلغ کمتری را نسبت به بقیه افراد برای گوشی خرج کنید ،باید به سراغ آن بروید.این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می برد و ۱٫۵ گیگابایت رم دارد.دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است و خبر بد برای خریداران این است که فقط ۸ گیگابایت حافطه داخلی دارد ولی با SD کارت می توان آن را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد.صفحه نمایش بکار رفته در این گوشی نیز ۵ اینچی با کیفیت HD است.

۸: Alcatel OneTouch Idol 3

قیمت : ۲۵۰ دلار

Alcatel-OneTouch-IDOL-3-4.7

به طور ساده در تفسیر این گوشی می توان گفت که آلکاتل با ارائه این گوشی ،انتظارات مارا از دنیای اسمارتفون ها بالا برده است و ثابت کرده که با ۲۵۰ دلار چه مقدار امکانات می توان به یک گوشی بخشید.این گوشی پردازنده ای ۸ هسته ای و از نوع اسنپدراگون ۶۱۵ را دارا است و درون خود ۲ گیگابایت رم دارد.دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی این گوشی ۸ مگاپیکسل است که بسیار مناسب برای گرفتن سلفی های با کیفیت است.همچنین یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی نیز در آن بکار رفته است.طراحی این گوشی فوق العاده خطاب نمی شود ولی در یک جمع بندی،گوشی بسیار مناسبی است.

۷: Lenovo K3 Note

قیمت : ۱۶۰ دلار

Lenovo-K3-Note

این گوشی یکی از محبوب ترین گوشی هایی است که در چین روانه بازار شده است به بازار آمده در چین است،ولی شما می توانید از طریق خرده فروشان آن را در کشور خودمان نیز خریداری کنید. Lenovo K3 Note سوپرایز بسیار بزرگی برای دنیای اسمارتفون ها بوده است و این تعاریف،با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول HD اش ،۲ گیگابایت رم و پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک اش کامل می شود.این گوشی آخرین نسخه اندروید،۵٫۰ را نیز بر خود قرار داده است.

۶: Meizu m2 Note

قیمت : ۱۶۰ دلار

Meizu-m2-note

این گوشی رویای یک گوشی فوق العاده ارزان قیمت را به واقعیت تبدیل کرده است. Meizu m2 Note از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی و تمام HD بهره می برد. به پردازنده مدیاتک MT6753 و ۲ گیگابایت رم مجهز شده و به لطف استفاده از رابط کاربری مناسب مبتنی بر اندروید ۵ لالی پاپ ، مصرف باتری در آن بسیار بهینه شده است.یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت این گوشی نیز وظیفه ثبت تصاویر کاربر را به عهده گرفته است.

۵: OnePlus 2

قیمت : ۳۳۰ دلار

OnePlus-2-0

قاتل پرچمداران ، بسیار لقب برازنده ای برای این اسمارتفون است. از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی یا ۱۰۸۰p و تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ اشاره کرد. سایر مشخصات فنی وان پلاس ۲ شامل حافظه‌‌ی رم ۴ گیگابایتی برای نسخه‌ی ۶۴ گیگ و ۳ گیگابایت برای نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4 است. وان پلاس از یک باتری ۳٫۳۰۰ میلی آمپری ساعتی در این گوشی استفاده کرده است. رام اختصاصی اکسیژن مبتنی بر اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی روی این گوشی هوشمند قرار دارد.

وان پلاس از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه لنز با دیافرگام f/2.0 در وان پلاس ۲ بهره برده است. ضمنا باید به سنسور اثر انگشت خازنی تعبیه شده در زیر صفحه‌ی نمایش نیز اشاره کرد که قادر است تا پنج پروفایل کاربری را شناسایی کند.

۴: Asus Zenfone 2

قیمت : ۱۹۹ تا ۲۹۹ دلار

Asus-ZenFone-2

ایسوس با زنفون هایش سر و صدای بسیاری در بازار اسمارتفون ها به راه انداخته است.یکی از بهترین خرید هایی که می توانید انجام دهید زنفون ایسوس است.بگذارید کمی این گوشی را زیر ذره بین ببریم که ببینیم تعاریفی که ازین گوشی شده است درست است یا نه.ورژن ۱۶ گیگابایتی این گوشی قرار است با ۲ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایتی آن نیز با ۴ گیگابایت رم ارائه شود.این گوشی ۱۹۹ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی و ۲۹۹ دلار برای ۶۴ گیگابایتی اش است.پیشنهاد ما برای شما خرید،نسخه ۶۴ گیگ است که رقابت این گوشی با پرچمداران شرکت های بزرگ در آن اتفاق می افتد و فقط نصف قیمت آن ها را بایستی پرداخت کنید.این گوشی از پردازنده اینتل Atom Z3580 و کارت گرافیک PowerVR G6430 بهره می برد که می توان آن را با گرافیک آیفون جدید مقایسه ساخت.دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است که کارایی قابل تقدیری دارد مخصوصا در قسمت عکس های HDR این گوشی.با توجه به باتری بزرگش و همچنین تکنولوژی جدید شارژ سریع،این گوشی یکی از بهترین گزینه هاییست که می توانید آن را انتخاب کنید.

۳: Xiaomi Redmi Note 2

قیمت : ۲۱۰ دلار

Xiaomi-Redmi-Note-2-0

این گوشی قرار است ارزان ترین گوشی ای باشد که قوی ترین چیپست مدیاتک را درون خود نگهداشته باشد.Helio X10 پردازنده ۸ هسته ای این گوشی به همراه ۲ گیگابایت رم از مشخصات اصلی این گوشی اند. یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.همچنین باید به این نکنه اشاره داشت که جنس این گوشی از پلاستیک است و در رنگ های بسیار متنوعی ارائه می شود.

۲: Meizu m2

قیمت : ۱۲۹ دلار

Meizu-m2-note

برای قیمتی که روی این گوشی قرار داده شده است،می توان گفت شما خیلی مشخصات بالایی را در ازای مبلغ پرداختی تان دریافت می کنید.صفحه نمایش این گوشی ۵ اینچ و با کیفیت HD است. دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است و دوربین جلوی این گوشی نیز قرار است ۵ مگاپیکسل باشد،هر دو این دوربین ها از کیفیت خوبی برخوردارند.قلب این گوشی مدیاتک MT6735 است و چیزی که این گوشی را بسیار دوست داشتنی می کند اندروید ۵٫۱ به همراه رابط کاربری جذاب Flyme UI است.

۱ : Motorola Moto G 2015

قیمت ۱۸۰ تا ۲۲۰ دلار

Motorola-Moto-G-2015

این گوشی را می توان،محبوب ترین موتورولایی معرفی کرد که در چندین سال اخیر معرفی شده و .این گوشی پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ را به همراه ۱ گیگابایت رم بر خود می بیند.دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسل را در پشت و ۵ مگاپیکسل را در جلو برای استفاده کنندگان خود قرار داده است.صفحه نمایش این گوشی ۵ اینچ و کیفیتی HD  و مناسب دارد.

تهیه شده در گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. سلام
    واقعاً نمیدونم چند سالتونه ولی باید بگم اصلاً نمیدونید گوشی چی هست تا نظر بدید

    1 دونه برند معتبر هم معرفی نکردید خخخ خواهشاً سرتون تو لاک خودتون باشه مثلاً برید با اسباب بازی هاتون بازی کنید مردمو هم سرکار نزارید بچه های ….

  2. ممنون از راهنمایتون

  3. ممنون دستتون درد نکنه

  4. اگه ب تومن بود واقعاً می ارزید 🙂

  5. چرا از گوشیهای بسیار قدرتمند و با کیفیت نوکیا یا مایکروسافت مطلبی نداشتید هم ارزونند هم شگفت انگیز خیلی از دسته آی او اس و اندروید بهترند

    • هههههههههههه !!!
      گوشی های نوکیا و مایکروسافت بهتر از اپل و اندرویدن ؟؟؟؟؟!!!!!
      فکر کنم باهاشون کار نکردی تا حالا، فقط تبلیغاتشونو دیدی خوشت اومده ازشون، اونا که نمیان تو تبلیغاتشون بگن گوشیهای ما به درد نمیخوره، انقدر سیستم عامل ویندوز فون آشغاله، انقدر وسط کار کردن باهاش لگ میشه(تیک میزنه) و کرش میشه که دوست داری گوشی رو بکوبی تو دیوار، نوکیای احمق وقتی که از سیستم عامل سیمبین ضربه خورد، اومد خودشو نجات بده، بدتر خودشو بدبخت تر کرد، فقط با ساختن گوشیهای اندروید میتونست خودشو دوباره بکنه رقیب برندهای برتر دنیا مثل HTC و Apple و SAMSUNG ، ولی حالا چی، اومد ویندوز فون زد، مایکروسافت هم به جای اینکه مثلا بگه Nokia Lumia میگه Microsoft Lumia !!! اسم نوکیا رو هم نمیاره 😐

  6. گدجت نیوز کات عالیه . ما کاربران بیشتر اوقات ترجیح میدیم فقط سریع مطالب رو بخونیم و رد بشیم . و از درج کامنت خوداری میکنیم از شما ممنونیم . روز همگی خوش

  7. وان پلاس دو و هواوی p8liteبهترین بودند

  8. ارزش خرید گوشی و البته تبلتهای ایسوس بالاست.