سونی اکسپریا Z5 را در ۳ مدل پایه ، کامپکت و پریمیوم عرضه خواهد کرد

شواهد بسیاری وجود دارد که سونی گوشی جدید اکسپریا Z5 خود را در نمایشگاه IFA امسال رونمایی می کند.امروز تصاویری از این اسمارت فون منتشر شده که نشان می دهد سونی قرار است Xperia Z5 را در ۳ مدل مختلف معرفی و به بازار عرضه نماید.در ادامه مطلب با گجت نیوز همراه باشید.

تا کنون شایعات زیادی درباره گوشی پرچم‌دار جدید سونی منتشر شده است. قبلا با تصاویری از رندرهای این گوشی روبرو شده بودیم و حتی اطلاعاتی از سخت‌افزار به‌کار رفته در آن هم به بیرون درز کرده بود. امروز تصویری از این گوشی منتشر شده که نشان می دهد سونی قصد دارد گوشی اکسپریا Z5 را در سه مدل پایه ، کامپکت و  پریمیوم راهی بازار کند.در این تصویر هر سه مدل Xperia Z5 سونی دیده می شود.

sony-xperia-z5-1

بر همین اساس ، مدل پایه و اصلی اکسپریا Z5 سونی از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد.نسخه کامپکت این گوشی هم به یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با کیفیت ۷۲۰×۱۲۸۰ مجهز شده است. همچنین سونی قصد دارد مدل سومی هم از اکسپریا Z5 معرفی کند. این محصول اکسپریا Z5 پریمیوم نام دارد که به احتمال زیاد به همراه دو مدل دیگر Z5 در همایش IFA رونمایی می‌شود.گفته شده که این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل استفاده خواهد کرد. همچنین یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته که می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت ۴K ضبط کند.همچنین در این خبر آمده است که اکسپریا Z5 در ۳ رنگ متفاوت روانه بازار خواهد شد.

در بخش دیگر شایعات به این موضوع اشاره شده که سونی از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۲ گیگاهرتز را در خودش قرار داده، برای این گوشی‌ها استفاده کرده است. روی این گوشی‌ها یک پردازنده گرافیکی Adreno 430، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. در کنار دوربین ۲۳ مگاپیکسلی که در پشت این محصولات جدید سونی قرار گرفته، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم برای عکس‌برداری‌های سلفی در جلوی آن‌ها دیده می‌شود. سونی برای این محصولات از سنسور اثر انگشت استفاده کرده که در لبه‌ی کناری گوشی قرار گرفته است. به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت این گوشی روی دکمه پاور (Power) قرار خواهد داشت.

با توجه به نزدیک بودن تاریخ رونمایی احتمالی از این گوشی ها در IFA 2015 که تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد ، احتمالا طی روزهای آینده شاهد انتشار اطلاعاتی بیشتر از آنها خواهیم بود.نظر شما در مورد پرچمدار جدید سونی چیست ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نمیدونم چرا این سونی رفته روی اسنپ دراگون 810، بابا مشکل داره دیگه، تازه شرکت کوالکام هم درستش کرده باشه بازم اسم بد در رفته کسی ریسک نمیکنه این گوشی رو بخره دیگه کمی صبرمیکرد 820 رو میزاشت رو گوشیش بهتر بود بعد میتونست صفحه نمایش 4k رو گوشی هاش میزاشت که یک نو آوری داشته باشه الان که هیچ نوآوری نداره فقط گوشی رو بروز تر کرده و حسگر اثر انگشت گذاشته که اون مال دوسال پیشه

  2. سونی گوشی بسیار عالی هست ازهراحاظ بهترین امکانات را دراختیار کاربر میگذارد متاسفانه تبلیغش خیلی ضعیفه وکارهای انقلابی مثل سامسونگ انجام نمیده هر کار بزرگی انجام میده همشون نرم افزاری یا سخت افزار داخلی هست که زیاد به چشم نمیادسونی خیلی وقته که از شیشه وفلز برای ساخت گوشیهاش استفاده میکنه که به چشم نمی اومد ولی حالاوسامسونگ این کار را کرده کاملا به چش اومده وهمه تحسینش میکنن، سونی شرکت معتبری هست وباید به فکر ساخت پردازنده باشد تا زمانی که وابسته به کوالکوم هست پیشرفت خوبی نخواهد داشت و فروشش کن خواهد بود باید تبلیغات موثر تر هم بذارد ولی انکار نمیکنم که سونی خیلی گوشی پر قدرتی هست امیدوارم موفق باشید

  3. عاشق سونیم ولی خاک بر سر سونی چون همش یه اشتباهی رو تکرار میکنه عامل ورشکستگی و به این وضع افتادن اچ تی سی پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰بود و عامل شکست سونی تو زد ۳همین پردازنده بود که بازم رفته سراغ اون

  4. سلام من که عاشق سونیم با رونمایی z5و وارد شدن در بازار ایران قیمت گوشی هایz3\z3plusهم پایین میاد :In-Love: :Cheers: