تماشا کنید : حمله بیرحمانه به گلکسی نوت ۵ با چکش و چاقو !

یکی از آزمایش های و عجیب و غریبی که این روزها پس از عرضه گوشی های رده بالای کمپانی های معروف رواج پیدا کرده است ، تست چکش و چاقو یا ( Hammer & Knife Test ) است.در این آزمایش گوشی ها زیر ضربات چکش و چاقو تست می شوند تا میزان مقاومت بدنه و صفحه نمایش آنها مشخص شود ، حالا قضاوت در مورد اینکه این تست ها تا چه حد دقیق است را به عهده شما می گذاریم.

امروز دردانه جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۵ مورد حملات بیرحمانه چکش و چاقو و خراشیدگی قرار گرفته که در ادامه دو ویدیو از آن را مشاهده خواهید کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

منبع : youtube

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به کارت ادامه بده ان شالله گوشی های بعدی. :Approve:
    والا ماکه ارزومون خرید این گوشیه تازه بعد خرید کلی قاپ و ضد خش میزنیم بهش تا یکدفعه اسیب نبینه :Amazed:

  2. خیلی عالی بود اقا به ما چه گوشی خودشه دوس داره نابودش کنه دمش گرم

  3. این حمله بی رحمانه نیست حمله احمقانه هست با این تست میخواد به چی برسه گوشی به اون ظریفی وزیبایی را ازلحاظ نرم افزار وسرعت سخت افزارشو باید تست کنندباید ببینن در پنچمارکها چه قدرتی داره دوربینش چیه صفحه نمایش سوپر امولیدش چقدر قدرت داره این گوشی سپر اتوموبیل یا زره بند نیست که از تصادف نجات دهد یا کلوله را دفع کند این یک گوشیست با این تست ها فقط خوشون را احمق معرفی میکنن من فقط همین برداشت را ازاین تست برداشت کردم

  4. حیف اون گوشی
    ماها نوکیاهای ساده عهد سنگی رو برمی داریم. اینم با چکش داره گوشی تست می کنه. :Sick: :Cry-Out:

  5. واقعا طرف قصدش تست نیست. یه جور بیماری خطرناک داره. :The-Incredible-Hulk: اما خوب نگاه کردن از راه دور به این جور مریض ها حال آدمو خوب می کنه. :Approve: