قیمت آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس فاش شد

همانطور که در مطلب قبلی به اطلاع شما رساندیم ، اپل تاریخ ۱۸ شهریور ماه ( نهم سپتامبر ) را برای رونمایی از آیفون ۶ اس ( iPhone 6s ) و آیفون ۶ اس پلاس ( iPhone 6s Plus ) برنامه ریزی کرده و دعوت نامه های این مراسم را برای شرکت کنندگان در این مراسم ارسال کرده است.اکنون قیمت این دو گوشی به همراه چند شایعه دیگر منتشر شده که در ادامه با آنها خواهیم پرداخت.مثل همیشه با گجت نیوز همراه باشید.

از آنجا که کمتر از دو هفته تا معرفی رسمی نسل جدید گوشی آیفون از سوی اپل زمان باقی‌مانده است، انتظار می‌رود طی این بازه زمانی درز شایعات پیرامون این محصول به اوج خود برسد. در همین راستا و در آخرین شایعات منتشره پیرامون این اسمارت فون اعلام شد که دوربین آیفون ۶s و ۶s Plus رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و با قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K همراه خواهد بود؛ البته حتما همه شما دوستان هم می دانید که دوربین موجود در آیفون ها از زمان عرضه آیفون ۴s تا به امروز چندان تغییر نکرده و رزولوشن آن همان ۸ مگاپیکسلی مانده است اما این طور که از شواهد امر پیداست در مورد آیفون ۶ اس داستان تغییر خواهد کرد و شاهد عرضه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و با توانایی ضبط ویدئوهای ۴K خواهیم بود.

از شایعات احتمالی پیرامون نسل جدید گوشی هوشمند که بگذریم، نوبت آن است که برویم سر اصل ماجرا! بر اساس جدیدترین گزارشات منتشره از منابع هلندی وابسته به ساکنین کوپرتینو، قیمت های آیفون های ۶ و ۶s را برای اپراتورهای موبایل این کشور (KPN, T-Mobile و Vodafone) فاش شده است. این شما و این لیست قیمت برای مدل های طلایی، خاکستری و نقره ای رنگ :

آیفون ۶ اس ( iPhone 6s )آیفون ۶ اس پلاس ( iPhone 6s Plus )
۱۶GB۶۹۹ یورو۷۹۹ یورو
۶۴GB۷۹۹ یورو۸۹۹ یورو
۱۲۸GB۸۹۹ یورو۹۹۹ یورو

بد نیست بدانید شایعاتی نیز شنیده می‌شود که قیمت آیفون ۶ اس نسبت به نسل قبلی خود در ایالات‌ متحده تغییر نخواهد کرد؛ به طوری که نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی آن به ترتیب با برچسب ۶۴۹، ۷۴۹ و ۸۴۹ دلاری عرضه می‌شود.

منبع : GSMArena