دعوت نامه مراسم رونمایی از آیفون های جدید اپل در ۱۸ شهریور ارسال شد

کمپانی اپل امروز به تمام شایعات پایان داد و با ارسال دعوت نامه های مراسم رونمایی از آیفون های جدید ، رسما تاریخ معرفی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را مشخص نمود.بر همین اساس اپل نهم سپتامبر ( ۱۸ شهریور ) این رویداد را در تالار Bill Graham Civic در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا برگزار خواهد کرد.جالب است بدانید این مکان ۷۰۰۰ نفر ظرفیت داشته و اپل تاکنون هیچ رویدادی را در این مکان برگزار نکرده است.با این حساب می بایست منتظر یکی از بزرگترین آیین‌های رونمایی در طول تاریخ و از جانب اپل باشیم.

طبق شنیده‌ها انتظار می‌رود اپل دو اسمارت‌فون iPhone 6s و iPhone 6s Plus را بدون تغییر در ظاهر نسبت به نسل پیشین آیفون و صرفاً با تغییرات فنی شایانی همچون بهره‌گیری از تکنولوژی فورس‌تاچ، چیپ‌ست جدید، افزایش حافظه‌ی رم و دوربینی با رزولوشن ‌بالا‌تر را طبق روال همیشگی سری‌های s به همگان معرفی نماید.

apple-1

پیش‌ سفارش این دو تلفن در ۱۱ سپتامبر برابر با ۲۰ شهریور ماه، آغاز خواهد شد و ظرف یک هفته بعد یعنی در ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) و در موج اول عرضه، در برخی از فروشگاه‌های منتخب و در موج دوم عرضه از ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) در سایر فروشگاه‌ها قابل دسترسی خواهد بود.

بد نیست بدانید که پیش از این اخبار غیررسمی نیز روزهای هشتم و نهم سپتامبر را به عنوان روزهای احتمالی رونمایی از محصولات جدید اپل مطرح کرده بودند؛ ضمناً فراموش نکنیم که اپل ممکن است محصولات دیگری همانند تلفن ارزان‌ قیمت iPhone 6c، نسل جدید آیپد (به خصوص مدل iPad Pro) و تلویزیون اپل (Apple TV) را نیز در کنار اسمارت‌فون‌های خود معرفی کند.

قطعاً طی روزهای باقی‌ مانده تا ۱۸ شهریور اطلاعات بیشتر و کامل‌تری در خصوص دستاوردهای جدید کوپرتینویی‌ها منتشر خواهد شد؛ پس می بایست تا آن تاریخ منتظر بمانید.

منبع : GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*