نسخه ۱۰.۱ اینچی تبلت جی پد ۲ رسما معرفی شد

ال جی امروز نسخه ۱۰.۱ اینچی تبلت جی پد ۲ ( G Pad II 10.1 ) را در آستانه نمایشگاه IFA 2015 رسما معرفی کرد.در ادامه بیانیه مطبوعاتی ال جی برای معرفی این تبلت جدید که توسط دفتر ال جی در ایران در اختیار گجت نیوز قرار گرفلته است را مطالعه خواهید کرد.

سئول ۲۴ آگوست ۲۰۱۵- شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) از پیشرفته‌ترین مدل تبلت سری G Pad خود در نمایشگاه IFA 2015 در برلین رونمایی کرد. همزمان با این رونمایی رسمی، هر دو نسخه وای‌فای و  LTE تبلت G Pad II 10.1 در بازارهای آمریکای شمالی، اروپا و آسیا در دسترس خواهند بود.

LG-G-Pad-II-10.1_2

سری G Pad ال‌جی به منظور جلب رضایت مشتریان بازار ابزارک‌های صفحه نمایش بزرگ بهترین کارایی و قیمت را ارائه می‌دهند. به منظور وبگردی راحت و لذت بردن از محتواهای چندرسانه‌ای، G Pad II 10.1 با نمایشگر شفاف WUXGA با رزولوشن (۱۹۲۰ x 1200) قابلیت‌های بیشتری نسبت به سایر تبلت‌ها ارائه می‌دهد. با پردازشگر  ۲.۲۶ گیگاهرتزی سریع چهار هسته‌ای Qualcomm® Snapdragon™ ۸۰۰ و باطری ظرفیت بالای ۷۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی G Pad II 10.1 می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را سرگرم کند.

افزون بر این، مد کتابخوان (Reader Mode) با کاهش نور آبی نمایشگر که مطالعات نشان داده باعث خستگی چشم و تاری بینایی می شود خواندن کتاب را بسیار خوشایند می‌کند. قابلیت Dual Window صفحه نمایش را به دو قسمت تقسیم می‌کند و برای چندکاره‌های حرفه‌ای امکان استفاده از دو اپلیکیشن را به صورت همزمان میسر می‌سازد. ویژگی QuickMemo+ به کاربران این اجازه را می‌دهد که بدون باز کردن اپلیکیشن خاصی و از هر برنامه‌ای یادداشت‌هایشان را بدون معطلی ایجاد و ذخیره کنند و به اشتراک بگذارند. مایکروسافت آفیس اندرویدی از قبل بر روی G Pad II 10.1 نصب شده است و مشتریان می‌توانند برای دو سال و به میزان ۱۰۰ گیگا بایت از OneDrive استفاده کنند.

LG-G-Pad---10.1_3

کریس یی نائب رئیس و مدیر ارتباطات بازاریابی برای شرکت Mobile Communications ال‌جی می‌گوید:

“LG G Pad II 10.1 در پاسخ به بازخورد مشتریان ساخته شده و برای استفاده چندرسانه‌ای بهینه‌سازی شده است. مشتریان به دنبال نمایشگر بزرگتر، باطری با ظرفیت بیشتر و کارایی سریعتر بودند و همه اینها را بدون افزایش قیمت می‌خواستند.  G Pad II 10.1 همه این قابلیت‌ها را یکجا دارد.”

جزئیات قیمت به صورت منطقه‌ای در زمان ارائه به بازار اعلام خواهد شد. بازدیدکنندگان نمایشگاه IFA 2015 می‌توانند LG G Pad II 10.1 را در سالن ۱۸ Messe Berlin از چهارم تا نهم سپتامبر ببینند.

مشخصات اصلی:

پردازشگر:  ۲.۲۶ گیگاهرتزی سریع چهار هسته‌ای Qualcomm® Snapdragon™ ۸۰۰

نمایشگر: ۱۰.۱ اینچی، WUXGA با رزولوشن (۱۹۲۰ x 1200)

سیستم عامل: اندروید ۵.۱.۱ Lollipop

حافظه: میکرو SD/ 2 گیگابایت رم/ ۱۶ گیگابایت eMMC

دوربین: اصلی ۵ مگاپیکسل، وب‌کم ۲ مگاپیکسل

باطری: ۷۴۰۰ میلی آمپر ساعت

اندازه: ۲۵۴.۳ x 161.1 x 7.8 میلی‌متر

وزن: ۴۸۹ گرم

شبکه: DL 42 Mbps / UL 5.76Mbps (3G)

اتصالات: LTE Cat. 4 CA / Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / A-GPS / USB 2.0

رنگ: برنز روشن

سایر: Reader Mode / Dual Window / QuickMemo+

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*