۶ مورد از بهترین گوشی‌های ۶ اینچی بازار

در این مطلب قصد داریم ۶ گوشی برتر ۶ اینچی (یا بزرگتر) جهان را بیشتر زیر ذره بین ببریم و در مورد آنها بیشتر بخوانیم.lمحصولاتی که در اصلاح به آنها فبلت (ترکیب Phone و Tablet) گفته می شوند و البته طرفداران خاص خود را دارند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

نوکیا Lumia 1520

Lumia-1520

لومیا ۱۵۲۰ فبلت ویندوزی نوکیا است و حدود دو سال از عمر آن می گذرد و طرفداران کمی هم ندارد. این گوشی بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل را نیز دریافت خواهد کرد. صفحه نمایش آن ۶ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 (فول اچ دی) است. یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برای پشت ۱۵۲۰ در نظر گرفته شده است و همچنین چیپست آن کوالکام اسنپ دراگون ۸۰۰ و پردازنده آن ۴ هسته ای می باشد. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت و رم آن نیز ۲ گیگابایت می باشد. در آخر باتری آن نیز ۳۴۰۰ میلی آمپر است و قابلیت شارژ وایرلس را نیز داراست. در حال حاضر قیمت این گوشی در حدود ۴۰۰ دلار است.

سامسونگ Galaxy Mega 2

Galaxy-Mega-2

این گوشی توسط سامسونگ در سپتامبر سال گذشته عرضه شد اما نمی توان سخت افزار آن را خیلی برتر دانست. Galaxy Mega 2 یک صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰x720HD دارد. چیپست آن Exynos 4415 سامسونگ با ۴ هسته و سرعت ۱.۵ گیگاهرتز است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای پشت آن و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای مکالمه آن در نظر گرفته شده و همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱.۵ گیگابایت حافظه رم دارد. در حال حاضر قیمت این گوشی حدود ۳۰۰ دلار است.

هواوی Ascend Mate7

Ascend-Mate7

هوآوی اسند Mate7 را میتوان یکی از جمع و جور ترین گوشی های ۶ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 FullHD ساخته شده در جهان دانست، چرا که اپل آیفون ۶ پلاس ۱ میلی متر از آن بلند تر و تنها ۳ میلی متر باریک تر است. Mate7 از آخرین نسل شبکه اینترنت همراه پشتیبانی می کند و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه برای آن در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای مکالمه دارد. چیپست آن HiSilicon Kirin 925 با ۸ هسته و سرعت پردازش ۱.۸ گیگاهرتز است. در حال حاضر قیمت این گوشی در حدود ۴۲۰ دلار است.

گوگل Nexus 6

nexus-6

نکسوس ۶ که توسط موتورولا ساخته شده نیز فقط کمی از گوشی های جمع و جور آیفون ۶ پلاس و Mate 7 بزرگتر است و این گوشی که در اکتبر سال ۲۰۱۴ عرضه شد، اولین گوشی با رزولوشن Quad HD شرکت گوگل است. نکسوس ۶ جزو اولین گوشی های جهان بود که اندروید Lollipop را اجرا کرد. این گوشی از چیپست اسنپ دراگون ۸۰۵ ساخت کمپانی کوالکام با ۴ هسته و سرعت ۲.۷ گیگاهرتز بهره می برد . یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای پشت آن تعبیه شده و ۳ گیگابایت رم نیز دارد. باتری آن هم ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعت است و همچنین این گوشی در دو کانفیگ مختلف حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت عرضه می شود. در حال حاضر قیمت این گوشی حدود ۴۹۹ دلار است.

اوپو R7 Plus

oppo-r7

R7 Plus ساخت کمپانی Oppo در ماه مه عرضه خواهد شد. این گوشی نیز یک گوشی قدرتمند از لحاظ سخت افزاری است. صفحه نمایش آن ۶ اینچ و با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 FullHD است. این گوشی چیپست کوالکام اسنپ دراگون ۶۱۵ و۸ هسته دارد. برای آن ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای پشت آن و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای مکالمه آن تعبیه شده، باتری آن نیز ظرفیتی معادل ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت دارد. قیمت این گوشی معادل ۸۲۹.۹۹ دلار خواهد بود.

سونی Xperia C5 Ultra

Xperia-C5-Ultra

Xperia C5 Ultra شرکت سونی تقریبا اوایل این ماه رونمایی شد و یکی از جالب ترین گوشی های اندرویدی تا به امروز است.صفحه نمایش آن ۶ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 FullHD است . دوریبن پشتی آن ۱۳ مگاپیکسل بوده و همچنین از چیپست MediaTek MT6752 و ۸ هسته با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز بهره می برد. حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت و حافظه رم آن ۲ گیگابایت می باشد. ظرفیت باتری آن نیز ۲۹۳۰ میلی آمپر ساعت است. قیمت این گوشی در حال حاضر حدود ۴۲۵ دلار است.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بهترین فبلت note 3_note4 _ note5

  2. ۱-لومیا ۱۵۲۰ :Delighted: :Overjoy: :Tounge-Out:

  3. ۱. Mate7

    ۲. Sony

    ۳. Nexus 6

    ۴. Lumia 1520