مینی تبلت ویندوز ۱۰ سامسونگ در راه است

مایکروسافت نسخه نهایی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را با بوق کرنای بسیار زیاد منتشر کرد.,ویندوزی که تفاوت اصلی آن با نسخه قبلی ویندوز ، امکان تعامل میان پلتفرم‌های مختلف مانند تبلت، موبایل و کامپیوتر است.حالا نوبت تولید کنندگان است که دستگاه های مبتنی بر این سیستم عامل را روانه بازار کنند.از همین رو به تازگی اخباری از برنامه سامسونگ برای عرضه یک مینی تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ منتشر گردیده است.

براساس شایعه‌های جدید، سامسونگ هم یکی از همین شرکت‌ها است که قصد دارد یک تبلت ۱۲ اینچی مجهز به ویندوز ۱۰ را تولید و در بازار عرضه کند. به‌نظر می‌رسد شرکت سامسونگ در این تبلت از یک صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن Super AMOLED بهره خواهد گرفت. توان پردازشی این محصول از طریق یک پردازنده‌ی اینتل Core M با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری تامین خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این تبلت باید به ۴ گیگابایت رم و قلم S-Pen اشاره کرد. همچنین براساس شایعه‌ها ضخامت این محصول ۶.۲ میلی‌متر و وزن آن ۶۰۰ گرم خواهد بود.

البته لازم به‌ذکر است که سامسونگ هنوز هیچ‌یک از اطلاعات و شایعه‌های منتشر شده در مورد این تبلت ۱۲ اینچی مبتنی بر ویندوز ۱۰ را تایید نکرده است و صحت این اطلاعات مشخص نیست.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*