E3 2014 : تمام بازي هاي معرفي شده در کنفرانس سوني

playstation e3 2014

شرکت سونی در نمایشگاه E3 2014 از جديدترين عناوين کنسول پلي استيشن خود پرده برداشت.در این خبر قصد داریم شما را با تمامی بازی هایی که شرکت سونی در اين کنفرانس برای پلی استیشن معرفی کرد آشنا کنيم.با گجت نيوز همراه باشيد.

Grim Fandango

playstation e3 2014

بله درست است. بازی کلاسیک Tim Schafer که 16 ساله است، حالا تبدیل به یک عنوان بازی در Play Station شده است. بازی Grim Fandango در تاریخی که هنوز مشخص نیست برای پلی استیشن 4 و Vita عرضه خواهد شد. هنوز تریلری از این بازی منتشر نشده است.

Far Cry 4

playstation e3 2014

ما از قبل می دانستیم که این بازی ماه در نوامبر برای همه پلت فرم های اصلی عرضه خواهد شد. اما در نمایشگاه E3 شرکت سونی اعلام کرد، مد مالتی پلیر بازی Far Cry 4 هجدهم نوامبر برای پلت فرم های PS4 ، PS3 ، Xbox One ،Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.

LittleBigPlanet 3

playstation e3 2014

خالقان عروسک بافتنی Sackboy سبک جدیدی را در این زمینه یاد گرفته اند که باعث خلق کاراکتر های جدیدی شده است. این شخصیت ها قابلیت ها و پویایی های جدیدی را به این بازی می آورند. مانند پرواز کردن.انتظار می رود که این بازی در فصل تعطیلات برای PS4 عرضه خواهد شد.

Destiny Beta

playstation e3 2014

اگر شما از کسانی هستید که بی صبرانه منتظر تجربه این بازی هستند خوشحال باشید، چرا که تنها پنج هفته دیگر تا انتشار این بازی باقی مانده است.گیمرهایی که PS3 یا PS4 و یا Xbox دارند زودتر (در 17 جولای مصادف با 24 تیر) می توانند به نسخه بتای این بازی دسترسی پیدا کنند.

Rainbow 6: Siege

playstation e3 2014

بازی The Division تنها بازی جدیدی نیست که از Tom Clancy الهام گرفته است. بازی Rainbow 6: Siege در سبک تیراندازی استراتژیک مالتی پلیر است که فضاها و محیط های انهدام پذیر در آن نقش زیادی را ایفا می کنند. حداقل از ویدیو هایی که از این بازی پخش شده است می توان همچین برداشتی کرد.

Assassin's Creed: Unity

playstation e3 2014

در این بازی Arno Dorian شخصیت اصلی داستان بیشتر از قبل کشت و کشتار و خونریزی راه می اندازد. در نمایشگاه E3 زمان دقیق انتشار این بازی مشخص شد.Assassin's Creed: Unity 28 اکتبر مصادف با 6 آبا ن برای PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

The Order: 1886

playstation e3 2014

تقریبا یک قرن بعد از سقوط رژیم سلطنتی فرانسه، یک گروه چهار نفره از شوالیه ها افسانه پادشاه آرتور را دوباره در خیابان های لندن زنده کردند.این بازی تیراندازی سوم شخص با داستان تاریخی ساختگی و اسرار آمیز تا سال 2015 نخواهد آمد و تنها یک نمایش خیلی کوتاه از آن در E3 نشان داده شد.

Entwined

playstation e3 2014

این بازی اکشن رنگارنگ ما را به یاد Flower می اندازد. در حال حاضر شما می توانید این بازی را در فروشگاه پلی استیشن خریداری کرده و با PS4 بازی کنید. نسخه های PS3 و PS Vita در آینده عرضه خواهند شد.

Let It Die

playstation e3 2014

این بازی خیلی وحشتناک به نظر می رسد. این بازی که منحصرا برای PS4 است صحنه های ناخوشایندی چون جنگ با تبر، گلوله های میخ دار روی زنجیر، گرزهای چوبی که میخ هایی از ان بیرون زده است و بسیاری چیزهای خشن دیگر دیده می شود.

Dead Island 2

playstation e3 2014

یکی دیگر از بازی های زامبی که در حال حاضر هیچ اطلاعی از گیم پلی آن در دست نیست. فقط در E3 مشخص شد که این بازی بر روی PS4 اجرا می شود و در بهار سال آینده منتشر خواهد شد.نسخه بتای این بازی 30 روز زودتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

Bloodborne

playstation e3 2014

اگر شما قصد دارید در سال 2015 یک بازی فانتزی تاریک را تجربه کنید، این بازی می تواند به خوبی بازی ای باشد که قبلا توسط Hidetaka Miyazaki ساخته شده بود.کارگردان این بازی و تیمش در From Software (که قبلا Dark Souls را ساخته بودند) در حال کار کردن بر روی بازی اکشن وحشتناکی برای PS4 هستند که قبلا با نام رمزی Project Beast معرفی شده بود.

Abzu

playstation e3 2014

این بازی یک نسخه آرام و زیر آب Journey است که توسط سازندگان Journey ساخته شده است.Abzu در تاریخی که هنوز نمی دانیم برای PS4 خواهد آمد.

Battlefield: Hardline

playstation e3 2014

گیم پلی این بازی پرهرج و مرج به نظر می رسد. اگر شما از طرفداران Battlefield هستید می توانید همین حالا نسخه بتای این بازی را به صورت رایگان از داخل نسخه PS4 Battlefield 4 بازی کنید.

No Man's Sky

playstation e3 2014

این بازی فضایی که به صورت داستانی ساخته شده است، اول برای PS4 منتشر خواهد شد.

The Last Of Us

playstation e3 2014

ما از قبل می دانستیم که نسخه Remastered این بازی برای PS4 خواهد آمد.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

playstation e3 2014

این بازی که احتمالا بهترین موسیقی متن را دارد پر از آدم های بزرگ با اسلحه های کوچک است.

Grand Theft Auto V

playstation e3 2014

این بازی پاییز امسال برای کنسول های نسل جدید و PC عرضه خواهد شد.

Batman: Arkham Knight

playstation e3 2014

خوشبختانه Gotham City هیچ عابر پیاده ای ندارد.

Uncharted 4: A Thief's End

playstation e3 2014

ناتان بیشتر، آبروریزی و ننگ بیشتر.گیم پلی این بازی سعی دارد که حس مکان و شخصیت بازی را منتقل کند.این بازی هم قرار است سال 2015 عرضه شود.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. انچارتد ۴ کی میاد برای ps4

  2. ممنون ار اطلاع رسانیتون من که هنوز دهنم وازه