۵ مورد از بهترین گوشی های بازار با فناوری شارژ سریع

در دنیای امروز سرعت ، نقش مهمی را در زندگی مرد ایفا می کند.همه به دنبال تسریع در کارها بوده و زمان برایشان بسیار با اهمیت است.با این حساب طبیعی است که هر اسمارت فونی که سریعتر از بقیه شارژ شود و به زمان کمتری برای شارژ شدن نیاز داشته باشد به سرعت محبوب خواهد شد.تکنولوژی شارژ سریع یا quick-charging  امروزه به کمک ما آمده و اکنون پرچم داران زیادی با این فناوری روانه بازار می شوند.

در این مطلب شما را با ۵ مورد از بهترین گوشی های اندرویدی بازار که به فناوری شارژ سریع مجهز شده اند آشنا خواهیم کرد.پس زمان را از دست ندهید و در ادامه مطلب با گجت نیوز همراه باشید !

Samsung Galaxy S6 & Galaxy S6 edge

Samsung-Galaxy-S6-vs-Samsung-Galaxy-S6-edge-TI

دستگاههای پرچمدار سری Galaxy S6 سامسونگ دارای باتری های قابل تعویض نیستند، این قابلیت در نسخه های قبلی پرچمداران این شرکت کره ای ارائه می شد. گرچه عمر باتری فوق العاده طولانی را تحویل نمی دهند، اما حداقل هر دو اسمارت فون فوق دارای قابلیت شارژ سریع برای هر چه سریعتر شارژ شدن می باشند.در ازمون های ما، Galaxy S6 برای شارژ کامل به ۷۶ دقیقه و Galaxy S6 edge به ۸۳ دقیقه زمان نیاز دارد. در میان تمامی اسمارت فون پرچمداران، Galaxy S از لحاظ شارژ دوباره کامل نیز سریعترین است.

Samsung Galaxy Note 4 & Galaxy Note Edge

Samsung-Galaxy-Note-Edge-vs-Samsung-Galaxy-Note-4-01

این دو دستگاه جزء اولین پرچمداران سامسونگ با قابلیت شارژ سریع بودند. در تست ما، Galaxy Note 4 برای شارژ کامل از صفر تا صد به ۹۵ دقیقه و Note Edge به ۸۲ دقیقه زمان نیاز دارند. اما سری دستگاههای نوت پارسال سامسونگ دارای باتری های بزرگتر با عمر طولانی تر بودند. بعلاوه باتری این دو دستگاه توسط کاربر قابل تعویض بوده است.

Google Nexus 6

Google-Nexus-6-Review-002

اسمارت فون Nexus 6 با نمایشگر بزرگ خود درون باتری بزرگ ۳۲۲۰mAh یکپارچه شده است. در ازمون های ما نشان داده شده که با توجه به سایز نمایشگر و مصرف توان اجزای داخلی، این گوشی ۶ اینچی عمر باتری متوسطی را نسبت به استانداردهای ۲۰۱۵ تحویل می دهد.این گوشی با قابلیت شارژ سریع یکپارچه شده، و طبق بنچمارک های باتری ما برای شارژ کامل به ۹۸ دقیقه زمان نیاز دارد. در میان دستگاههای نکسوس، گوشی Nexus 6 جزء سریعترین ها برای شارژ کامل باتری صفر خود می باشد.

Samsung Galaxy S6 Active

Samsung-Galaxy-S6-Active-Review-013

برخلاف Galaxy S6 و Galaxy S6 edge، دستگاه Galaxy S6 Active سامسونگ عمر باتری فوق العاده ای را ارائه می دهد. از همه مهتر اینکه دارای باتری با قابلیت شارژ سریع است. طبق تست های ما، این گوشی برای شارژ کامل باتری صفر خود به ۱۰۳ دقیقه زمان نیاز دارد.

HTC One M9

HTC-One-M9-Review-002

اسمارت فون پرچمدار تایوانی HTC One M9 دارای عمر باتری متوسطی است، اما دارای قابلیت شارژ وایرلس بوده و درنتیجه برای شارژ کامل باتری دستگاه به ۱۰۶ دقیقه زمان نیاز است.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اپل هم از مد نمیفته هم جدا متمایز از همه گوشیا هست

  2. چرا اینقد از سامسونگ حمایت میشه!؟
    من الجی جی فور دارم تو ۱ ساعت کامل میشه و زد۳+ توی نیم ساعت شارژش به ۶۰ درصد میرسه ینی بیشت رد از اس سیکس اما متاسفانه کشور ما کشور طرفداری از گوشی های بی کیفیت سامی هست چون در این سایت جوایز نمایشگاه eisa که سونی ۶ جایزه و سامی ۲ جایزه بدست آورد رو نذاشتن متاسفانه زومت، دیجی،دیجیاتو،جی اس ام همه طرفداری سامسونگی رو میکنن که جوایز دو سالش اندازه جوایز سونی هست! میگی نه برو گوگل تحقیق
    :Superman: :Superman: :Superman:

  3. بهترین شارژ سریع رو زنفون ۲ داره با ۵۸ دقیقه ک فول میشه

  4. درود بر نوت ۴ :Approve: