عملکرد بهتر باتری گلکسی اس ۶ اج پلاس نسبت به گلکسی نوت ۵

بررسی های انجام شده بر روی باتری گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ سامسونگ نشان میدهد که علیرغم مشخصات فنی یکسان در این دو گوشی ، باتری گلکسی اس ۶ اج پلاس عملکرد بهتر یا در واقع عمر بیشتری نسبت به گلکسی نوت ۵ دارد !

با معرفی گلکسی نوت ۵ و اس۶ اج پلاس و رسمی شدن مشخصات فنی آنها خیلی‌ها منتظر بودند ببینند که کاهش ظرفیت باتری این دستگاه‌ها (مخصوصا نوت ۵) نسبت به مدل‌ سال قبل چه تاثیری بر طول عمر باتری آنها می‌گذارد. گلکسی نوت ۵ و اس۶ اج پلاس از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کنند که نسبت به باتری ۳۲۲۰ میلی‌آمپرساعتی نوت ۴ به میزان ۲۲۰ میلی‌آمپر کاهش داشته است، در حالی‌که از سخت‌افزارهای قدرتمندتر و نمایشگر باکیفیت‌تری استفاده می‌کنند.

براساس نتایج آزمایشات صورت‌گرفته روی باتری گلکسی نوت ۵، مشخص شده که باتری این دستگاه را می‌توان در دسته باتری‌هایی با طول عمر عالی جای داد که، با وجود ظرفیت کمتر، عملکرد بهتری نسبت به گلکسی نوت ۴ دارد. اما آنچه برای ما شگفت‌آور بود طول عمر باتری گلکسی اس۶ اج پلاس بود که با داشتن مشخصاتی کاملا برابر با نوت۵ نتایج بهتری به دست آورد.

g1

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، باتری گلکسی نوت ۵ در تست‌ها به امتیاز ۹ ساعت و ۱۱ دقیقه رسید، درحالی‌که امتیاز باتری گلکسی اس۶ اج پلاس در همان تست برابر با ۹ ساعت و ۲۹ دقیقه است. این نتایج باتری گلگسی اس۶ اج پلاس را هم‌تراز با اکسپریا زد۳ و بالاتر از آیفون ۶ پلاس و ال‌جی جی۴ قرار می‌دهد.

g2

در آزمایش مدت زمان موردنیاز برای شارژ باتری هم مشخص شد گلکسی اس۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ برای اینکه بتوانند باتری خود را از ۰ درصد تا ۱۰۰ درصد شارژ کنند حدودا به ۸۰ تا ۸۱ دقیقه زمان نیاز دارند؛ نتیجه‌ای که نشان می‌دهد فناوری شارژ سریع در این گوشی‌ها بسیار خوب جواب داده است.

منبع: PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا ال جی جی ۴ اینقد تو باتری ضعیفه؟ :Amazed:
    فقط ۶ ساعت؟
    مگه میشه ، مگه داریم؟ :Tears: :Sad:

  2. میگم حالا شما ایفون رو که ته جدول داره خاک میخوره ول کردین به این ۱۰ ، ۱۵ دقیقه اختلاف گیر دادین؟
    واقعا که ، حالا ایفون ۶ اس هم میاد، ببینیم کدوم یکی از شما ازش ایراد میگیرین
    اخه خدایی اونهایی که میگن اپل خاصه ، کلاس داره به چی ایفون دل خوش کردن؟

  3. سلام اس ۶ اج یا زد ۳ :Sad: :Sad:

  4. ای بابا اینکارا چیه…….
    بچسب به ظراحی زیبا و دلنشین سامسونگ اخه باطری رو که همه گوشی ها مشکل دارند
    امسال سامسونگ معرکه شد و سنگ تموم گزاشت