انتشار تصویری جدید از گوشی اندرویدی بلک‌بری Venice

اگر پیگیر اخبار فناوری باشید ، حتما میدانید که کمپانی بلک بری در حال کار بر روی چند گوشی جدید با سیستم عامل اندروید می باشد.یکی از این گوشی ها بلک بری ونیز ( BlackBerry Venice ) نام دارد که امروز تصویری جدید از آن منتشر شده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

با توجه به این تصویر و تصاویر فاش شده قبلی ، می توان گفت که لبه های این گوشی در دو طرف منحنی بوده و یک بلندگو نیز در قسمت جلویی آن تعبیه شده است. سنسور دوربین ۱۸ مگاپیکسلی این گوشی در کنار تکنولوژی لرزشگر اپتیکال می تواند عکس ها و ویدیوهای با کیفیتی را برای کاربران رقم زند.

گفته می شود نمایشگر این گوشی ۵.۴ اینچی بوده و با رزولوشن کواد اچ‌دی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل کار خواهد کرد. چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ نیز با هشت هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Adreno 418، قدرت پردازشی این گوشی را تامین خواهد کرد و از ۳ گیگابایت فضای رم بهره خواهد برد.

BlackBerry-Venice-1

همانطور که در تصویر جدید بلک‌بری ونیز می بینید یک کیبورد مجازی بر روی صفحه نمایش این گوشی آمده و در زیر این نمایشگر یک کیبورد فیزیکی QWERTY تعبیه شده است که کاربر می تواند با بالابردن نمایشگر از آن استفاده کند.البته شنیده هایی مبنی بر تصمیم سامسونگ برای عرضه این اسمارت فون با سیستم عامل Blackberry 10.3 نیز به گوش می رسد. پیش‌بینی می شود که این گوشی در ماه نوامبر و قبل از شروع خرید تعطیلات سال نو عرضه شود.

این گوشی قرار است از طریق اپراتورهای مخابراتی تی‌موبایل و ای تی اند تی در آمریکا عرضه شود.نظر شما در مورد اندرویدی بلک‌بری چیست

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*