قدرت نمايي کنسول پی سی گيمينگ GR8 ايسوس در کامپيوتکس 2014

شرکت ایسوس در نمایشگاه امسال، محصولات زیادی معرفی کرده اما در بین آنها، چند محصول بیشتر از همه توجه بیننده را به خود جلب میکند. Console PC جدید ایسوس بنام GR8 و مانیتور LED منحنی با صفحه نمایش WQHD دو نمونه از آنها هستند.

کنسول پی سی GR8 جزو 9 محصول جدید شرکت ASUS ROG بود که دیروز رونمایی شد. (ROG بخشی از شرکت است که فقط محصولات و قطعات مختص بازیهای رایانه ای را تولید میکند). اگر شرکت Valve خبر به تعویق انداختن تولید Steam Controller (هدایتگر بازیهای رایانه ای که مختص Steam Machine از شرکت Valve است) را اعلام نمیکرد، این کنسول پی سی هیولا میتوانست بدون در نظر گرفتن عنوان تجاری اش، اولین Steam Machine محسوب شود. ایسوس اعلام کرده است کنسول پی سی GR8 سیستم عامل ویندوز 8.1 را بر روی خود خواهد داشت و کاملاً با سیستم عامل SteamOS و Steam Controller سازگار خواهد بود. طبق اعلام شرکت ایسوس، نسخه دیگری از کنسول پی سی GR8 در آینده نزدیک و درست زمانی که شرکت Valve اقدام به عرضه Steam Machine نماید، معرفی خواهد شد.

گفته میشود این کنسول پی سی تجربه ای بی مانند را در بازیهای رایانه ای به ارمغان خواهد آورد و با سایز کوچک و جمع و جور خود میتواند همه جا مورد استفاده قرار بگیرد. شکل و فرم GR8 بقدری جذاب طراحی شده است که هر کسی در نگاه اول متوجه خواهد شد که این یک کنسول بازی است و نه مثلاً یک دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون.

مهمترین اجزای داخلی GR8، پردازنده Corei7 اینتل و تراشه قدرتمند NVIDIA GeForce GTX 750Ti می باشند. از ویژگیهای دیگر این کامپیوتر کوچک میتوان به پشتیبانی از خروجی تصویری 4K که قادر است تصاویری با کیفیت UHD به نمایش بگذارد و همچنین گیرنده Miracast، پشتیبانی از Wi-Fi و شبکه های گیگابیتی اشاره کرد. این کنسول پی سی قادر است صدایی شفاف و گیرا با استفاده ار فناوری SupremeFX Audio پخش کند. همچنین وجود 2 پورت USB2.0 و چهار پورت USB3.0 هر گونه محدودیتی را برای اتصال به این کوچولوی دوست داشتنی از پیش رو بر میدارند. جالب توجه اینکه حافظه دائمی و حافظه رم این دستگاه قابل ارتقاء می باشند. از نظر سر و صدا نیز خیالتان را راحت کنیم که این کنسول پی سی کاملا بی سر و صداست. وقتی بیکار باشد فقط 23 دسی بل و زمانی که با حداکثر توان در حال کار باشد تنها 28 دسی بل صدا تولید خواهد کرد. ضمناً مصرف برق آن در زمان بیکاری تنها 15 وات خواهد بود. سه ماهه سوم 2014 زمانی است که GR8 روانه بازار خواهد شد ولی از قیمت آن هنوز اطلاعی در دست نیست.

منبع : cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*