ماشین لباسشویی بهداشتی برای دنیایی که به سلامتی اهمیت می‌دهد

ماشین لباسشویی جدید ال‌جی؛ محصول تحقیقاتی گسترده و  نهایت کارایی و بهداشت.مصرف‌کنندگان سراسر جهان این روزها بیش از هر چیز دیگر به بهداشت و سلامت اهمیت می‌دهند. در حالی که مردم اقدامات بسیاری نظیر خوردن غذاهای سالم و ورزش کردن مدام را انجام می‌دهند تا سالمتر زندگی کنند، چند نکته مهم دیگر نیز هست که باید به آن توجه کنند. به عنوان مثال، مصرف‌کنندگان آگاه، به ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگیشان که به بهداشت و سلامتی مربوط می‌شود با دید خاصتری نگاه می‌کنند. آخرین ماشین لباسشویی در-از-بالای ال‌جی به طور ویژه برای پاسخ به این نیازهای فزاینده طراحی شده است که در هر بار استفاده، شستشویی تمیز و بهداشتی را رقم می‌زند.

سئونگ جین جو، رئیس و مدیر اجرایی شرکت لوازم خانگی ال‌جی می‌گوید:

ما در ال‌جی، برای فهم این نکته که مصرف‌کنندگان از یک ماشین لباسشویی جدید دقیقاً چه می‌خواهند و چه انتظاری دارند تحقیقات گسترده‌ای را انجام دادیم. مطالعات ما نشان دادند که عملکرد قدرتمند و بهداشتی‌تر برای اغلب مصرف‌کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. ماشین لباسشویی‌های در-از-بالای ال‌جی راه‌حلی فوق‌العاده برای شستشوی لباس‌ها است که با هیتر جدید نوآوارنه خود پاک‌کنندگی قدرتمند و بهداشت بیشتری را ارائه می‌کنند. ماشین لباسشویی ما می‌تواند دمای آب را متناسب با هر نوع الیافی تنظیم کند تا بهترین نتیجه به دست آید.

lg-washing-machine-1

تحقیقات ال‌جی نشان می دهد که مصرف‌کنندگانی که به سلامتی اهمیت می دهند به ماشین لباسشویی نیاز دارند که در زمینه پاک کنندگی و بهداشت قدرتمند باشد. به منظور بر طرف کردن این مسئله، مدل‌های جدید ماشین لباسشویی در-از-بالای ال‌جی با هیتری شگفت‌انگیز تجهیز شده‌اند. آزمایشات محصولی تایید می کنند که برای بهره مندی از بیشترین حد پاکیزگی، دمای داخلی ماشین لباسشویی باید حداقل ۴۰ درجه سلسیوس باشد. ماشین لباسشویی‌های در-از-بالای ال جی  برنامه لکه‌بری دارند که با استفاده کامل از توان هیتر در بالا بردن دمای آب تا ۴۰ درجه سلسیوس، لکه‌ها را از بین می‌برد. افزون بر این، آب گرمی که هیتر مهیا می‌کند تضمینی برای این مسئله است که بقایای مواد شوینده به آسانی در طول سیکل شستشو حل شوند و بر روی لباس باقی نمانند.

درضمن، این سری از ماشین لباسشویی های در-از-بالا یک برنامه ضد حساسیت دارند که دمای آب را تا ۶۰ درجه سلسیوس که برای نابود کردن میکروب‌ها و باکتری‌ها ضروری است، بالا می برند. در این درجه حرارت، میکروب‌ها و ذرات حساسیت‌زای خطرناک به طور کامل ریشه‌کن می‌شوند و لباس‌ها بهداشتی و تر و تازه می‌گردند.

ماشین لباسشویی‌های رایج ال‌جی به طور معمول با استفاده از دما دیگ لباسشویی را استریل می‌کنند. اما ماشین لباسشویی‌های در-از-بالا از قابلیت Tub Clean+ که برای استریل‌سازی ۹۹.۹۹ درصدی باکتری‌های درون دیگ دما را تا ۶۰ درجه سلسیوس بالا می‌برد، استفاده می‌کنند. قابلیت Tub Clean+ با قابلیت‌های میکروب‌کشی خود سلامت و آرامش خاطر بیشتر مصرف‌کنندگان را تضمین می‌کند.

به منظور ارتقای سطح بهداشت و همچنین استقامت در دمای بالا، دیگ ماشین لباسشویی باید از مواد مقاوم، قوی و ضدباکتری ساخته شود. لذا، ال‌جی ماشین لباسشویی‌های در-از-بالای جدید خود را به دیگ‌های استیل ضدزنگ مجهز کرده است. دیگ‌های استیل نسبت به دیگ‌های پلاستیکی رشد باکتری‌ها را تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهند. هچنین دیگ لباسشویی استیل ضدزنگ ال‌جی، مجهز به یک دریچه مدور و ۱۰۰۰ سوراخ تخلیه آب است که به صورت دقیقی در فواصل مشخص تعبیه شده اند.

{ پایان رپورتاژ آگهی }

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*