معرفی گوشی Gionee Marathon M4 با باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

کمپانی Gionee دیروز عضو جدید سری گوشی های Marathon خود را با نام Marathon M4 در کشور هند رونمایی کرد.مهمترین ویژگی این گوشی استفاده از یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در آن می باشد.

شاید نیاز به هیچگونه توضیحی نباشد که عمر باتری ، یکی از مهمترین دغدغه‌های  کاربران گوشی های هوشمند امروزی است.مشکلی که همه ما هر روز با آن دست پنجه نرم می کنیم و علیرغم پیشرفت تکنولوژی در زیمنه های دیگر ، هنوز هیچ راه حل انقلابی برای رفع این مشکل و در حل مسئله انرژی ، ارائه نشده است.

با این حال کمپانی های سازنده سعی دارند با روش های گوناگون تا حدی نیاز کاربران به باتری بادوام تر در گوشی ها را بر طرف کنند.یکی از این راه ها افزایش ظرفیت باتری گوشی هاست.کاری که شرکت Gionee در گوشی جدید خود با نام Marathon M4 انجام داده و در آن از یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است.ظرفیت باتری این گوشی ، می تواند این اطمینان را به کاربر دهد تا بدون نگرانی از خالی شدن شارژ ، تا چند روز با آن کار کند.

در خصوص سایر ویژگی های این اسمارت فون چینی می توان گفت که به یک نمایشگر ۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و پرازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش ۱.۳ گیگاهرتز مجهز است.فضای رم این محصول ۲ گیگابایت بوده و از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی برخوردار است که این ظرفیت حافظه از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد.

Gionee-Marathon-M4-1

در قسمت پشتی Marathon M4 یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی نیز برای علاقه مندان به عکس های سلفی در جلوی گوشی تعبیه شده است.اندروید نسخه ۵ به صورت پیش‌فرض بر روی این محصول نصب شده است و از رابط کاربری Amigo 3.0 نیز بهره می برد. Gionee قیمت این گوشی را برابر با ۲۵۱ دلار تعیین کرده است و آن را در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد کرد.از دیگر قابلیت های بارز این گوشی هوشمند می توان به ویژگی Hot Knot اشاره کرد. کاربران این گوشی ها می توانند با استفاده از این ویژگی، عکس ها وفایل های خود را با قراردادن نمایشگرها در کنار یکدیگر، انتقال دهند.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می تواند انرژی لازم برای ۵۰ ساعت مکالمه و ۵۵۰ ساعت روشن ماندن در حالت استندبای (standby) را تامین کند. همچنین، Marthon 4 از ارتباط ۴G نیز پشتیبانی می کند.

قیمت این گوشی ۲۵۱ دلار آمریکا تعیین شده و هنوز نمی دانیم به غیر از هند ، برنامه ای برای عرضه آن در سایر کشور های جهان وجود دارد یا خیر.

نظر شما در مورد این گوشی چیست ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*